רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בינואר 2021

מבזקים


 ליברמן מברך את ראש עיריית חריש על העברת החוק לפתיחת המרכולים בשבת "לא כל יום קמה עיר חדשה במדינת ישראל ועלינו לשמור על צביונה כעיר ליברלית המכבדת את אורח חייהם של כל תושביה" .

אבי רבינא: ‏סערת חילולי השבת בחריש! בדקות אלו נשלחה חוו"ד משפטית לראש העיר, ע"י עו"ד משה פולסקי לפיה, החוק שהועבר במליאה הערב נעשה במחטף, ודינו להיפסל. .

כחול לבן - בהמשך לדרישת שר הביטחון גנץ להעביר את החקיקה שתביא להגדלת הקנסות ולסגירת מוסדות חינוך שפעלו בניגוד להנחיות. גנץ פנה למזכירות הממשלה בכדי שיפעלו לכינוס מליאת הכנסת כבר מחר. כמו"כ הנחה את ח"כ גינזבורג, להוביל את המהלך בכנסת וציין כי מדובר בפיקוח נפש.

אבי רבינא. ‏בעקבות החבירה הצפויה של חגית משה לסמוטריץ', מסתמן, כי יהדוה"ת לא תפתח מטה בציונות הדתית, על מנת לאפשר לסמוטריץ' לעבור בבטחה את אחוז החסימה, ולהבטיח 61 לגוש הימין. לצד זאת ייצאו בקמפיין נגטיבי נגד ההצבעה החרדית לציונות הדתית.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' - "ברכות ליו"ר הבית היהודי החדשה חגית משה. לציבור הנהדר שלנו מגיעה אחדות. יותר מדי זמן עסקנו במפריד. הגיע זמן להחזיר את הביחד ואת האור לעיניים של בנות ובני הציונות הדתית".

דוד אלחיאני, מועמד ׳תקווה חדשה׳  לשרון גל ב'גלי ישראל': ״בסופו של דבר צריך להקים ממשלה, ואם נצטרך להקים ממשלה עם יאיר לפיד ורון חולדאי - נעשה את זה! גם עם ניסנקורן״.

בשבוע הבא במהדורה המרכזית בN12 יאיר שרקי עם תכנית (סרט תיעודי) "חוקי המשחק  החרדי".

הפרקליטות העבירה למשטרה תלונות של יאיר נתניהו על הסתה נגדו וחשש לחייו. מדובר בפניה מלפני מספר חודשים ובפרקליטות כותבים שהמענה נחתם מזמן, אך לא נשלח בשל תקלה (תמר אלמוג).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.