רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 בינואר 2021

מבזקים


 דובר המשטרה למגזר החרדי, שבתי גרברציק בראיון לקו החרדי: ״יכולנו להיות ביום חמישי עם שלוש גופות של שוטרים. הרימונים הופעלו רק אחרי שהושלכו אבנים לעבר שוטרים. כוחות המשטרה ביקשו לבצע מעצרים בישיבת ויז’ניץ אבל הבחורים נמלטו מהמקום. אנחנו מכירים את זהות התוקפים. שוטרים בבני ברק סופגים השפלות מידי יום״.

האדמו"ר מויז'ניץ הורה בסעודה שלישית חד משמעית לפתוח מחר את כל החיידרים. לא רק של ויז'ניץ אלא כל תלמודי התורה בארץ. במקביל הורה לא להתגרות בשוטרים

האדמו"ר מויז'ניץ הביא בס"ג דוגמא נגד הוראות הקורונה, שאסור להתפלל יותר מעשר אבל באוטובוס מותר 30. ואמר כי הוא מורה לפתוח את כל תלמודי התורה של ויז'ניץ באופן גלוי ולפרסם את הדברים מחר בהמודיע. "אם באה משטרה להפנות אותם למנהל החיידרים ברחוב תורת חיים 4" .

מרן האדמור מויזניץ תקף את הסגר בחריפות כעת בס"ג: "הלימודים זה חיוני" ! כל המוסדות יהיו פתוחים ! אין להתחיל עם המשטרה רק להסביר להם בכבוד שזה חיוני עבורנו ! אני מבקש שלא יחסירו אף מילה מדברי בעיתון מחר ! למי שיש בעיה יש כתובת אחת "הרב הגר רחוב תורת חיים 4" !

ההודעה על פתיחת מוסדות החינוך בבני ברק | השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה בהתייחסות ראשונה: כל תלמוד תורה שיהיה פתוח יאכף ויקבל קנס של 5,000 שקלים. (כאן) .

דרמה -ויזניץ שיכון התקפלו. המשטרה אמרה שליד כל מוסד יהיה שוטר ויחסמו את הכניסה. כרגע אין לימודים. הדרשה מבוטלת!

יאיר שרקי: ‏אחרי שכבר הוסכם שהדברים יפורסמו ב״המודיע״ (האדמו״ר צוטט - ״מבקש שלא יחסירו אף מילה מדבריי בעיתון מחר״) גורם במערכת מעדכן שלבקשת ויז’ניץ דברי האדמור לא יפורסמו ביומונים החרדים. כנראה מנסים להרגיע את הסערה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.