רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 בינואר 2021

מבזקים


 עקיבא ויס ב'כאן 11': בעקבות הוראת האדמו"ר מויזניץ לפתוח את מוסדות החינוך, פנתה אליו הלילה לשכת רה"מ נתניהו בדרישה לסגת מההצהרה. למרות זאת גורמים בחסידות: "הלימודים התקיימו הבוקר כסדרם".

ארבעה מהחשודים בתקיפת שוטרים ביום חמישי בבני ברק הסגירו את עצמם לפני זמן קצר למשטרה.

ארבעת בחורי ויז'ניץ מרכז שהסגירו עצמם למשטרה אומרים לברהנו טגניה: אנחנו אזרחים שומרי חוק - מה שיש לנו לומר נאמר במשטרה :

משה נוסבאום ב׳ערוץ 12׳: במשטרה נערכים ליום רביעי הקרוב לטישים של ט״ו בשבט בחצרות האדמו״רים. על פי המידע שהגיע למשטרה, בחסידויות נערכים לארגן אירועים עם כמה מאות או כמה אלפי בני אדם. למשטרה ידוע על טישים בי-ם, ב״ב, ביתר, אלעד ומודיעין עילית.

גנץ מבקש להכניס את הרבי מויזניץ לבית הסוהר - גנץ על קריאת האדמור מויז׳ניץ בממשלה: פניתי ליועמ"ש לבחון איזה אמצעים משפטיים ניתן להפעיל כנגד מנהיגי ציבור שיוצאים נגד הנחיות הממשלה

גנץ מצטרף: אני קורא למנהיגי הציבור החרדי ומנהיגי הציבור בכלל, אתם לא יכולים לפעול בניגוד להנחיות ממשלת ישראל. הקורונה זה אתגר משותף לכולם. אף אחד לא סוגר מוסדות תורה כי הוא רוצה לסגור מוסדות תורה

אבי רבינא; ‏פיצוץ בשיחות בין ליצמן לפרוש ואייכלר: בכיר ב'אגודה': בסיעה המרכזית מנסים לעשות 'הפרד ומשול'. לתת לפרוש שליטה בכספים, ולהזניח את הדרישות של בעלזא. ב'המבשר' נכתב: "תחושת החמצה והתמרמרות, ועדת השמונה לא יצאה עם החלטות שיבטאו את הרצון לחבר את מגוון הקהילות לאגודת ישראל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.