רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בנובמבר 2020

מבזקים


 אבי רבינא ב'קול חי': ח"כ גפני מעריך שהמשבר הנוכחי יסתיים בפשרה וללא בחירות. ביהדות התורה אומרים כי דחיית הבחירות תציל את חוק הגיוס :

איילת שקד בפגישה עם העיתונאים החרדים ליוסי ברגמן: "אני לא יכולה להצהיר שנעמיד חרדי במקום ריאלי ברשימה כי עדיין לא הגענו לזה, אבל מה שאנחנו יודעים שע"פ הסקרים יש לנו כמנדט וחצי מצביעים מתוך המגזר החרדי"

חזקי ברוך ערוץ 7: ח"כ איילת שקד בתדרוך לעיתונאים חרדים: יש לתת פטור גורף לחרדים צעירים אחרי גיל 22 מגיוס לצה"ל ולאפשר להם לצאת לעבודה.  שקד נשאלה לגבי אפשרות של חידוש 'ברית האחים' בין יאיר לפיד ונפתלי בנט והזכירה, "מי שמר על החרדים בממשלת לפיד ? אנחנו עשינו זאת".

השופט בדימוס הרן פינשטיין בבוקר שאחרי הגשת טענות פרקליטי נתניהו: ״השופטים יצטרכו לשאול את עצמם האם ההליך היה הוגן, לעניות דעתי התשובה היא לא״.

עו"ד עמית חדד, פרקליטו של רה"מ, על הדרישה לביטול האישומים ב-103: "התמונה שמצטיירת מבהילה ומפחידה. אתה מגלה שלא חיפשו את האמת. לקחו עדים וסחטו אותם באמצעים הברוטליים ביותר. מה קורה פה? למה שרה"מ יהיה סוג של יעד שהמשטרה חוצה את כל הקווים האדומים?".

עמיחי שטיין: ‏הנשיא הנבחר ביידן סובב את קרסולו כששיחק עם כלבו מייג'ור. כאמצעי זהירות, הוא ייבדק היום אחר הצהריים על ידי אורטופד .

‏לאחר שאובחן כי שבר את רגלו: טראמפ איחל לביידן החלמה מהירה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.