רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בנובמבר 2020

מבזקים

 

תיעוד בכאן 11 אישה חרדית הוצאה בכוח מהאוטובוס בירושלים לאחר שנסעה ללא מסכה. לטענת המשטרה, היא סירבה לבקשתם לעטות מסכה ולהזדהות ואחר כך תקפה שוטר, ועל כן עוכבה לחקירה .

שני אירועי שוד אלימים הלילה בשכונת קראון הייטס החרדית בניו יורק. צעיר בן 19 נשדד באיומי אקדח. אשה הוטחה על הרצפה ואיבדה את הכרתה, ארנקה נשדד.

ישראל פלר חושף ב'בזינעס': סקר מקיף שנערך עבור לפ"מ, על ידי הסוקר רפי סמית קובע כי 94% מכלל המגזר החרדי – נחשפו לקמפיינים השונים של מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות במגוון אופנים. :

עוד מישראל פלר ב'בינזעס': 65% מהציבור החרדי נחשף לקמפיין באמצעות העיתונות, 28% דרך מודעות רחוב והשאר באמצעות כלי תקשורת אחרים כמו רדיו, תקשורת מקוונת, רכבי כריזה, סרטוני מטה ההסברה והודעות קוליות הנשלחות לניידים. .

'ערוץ 7': הרב אורי סדן מרבני הציונות הדתית קובע במאמר בנושא מגיפת הקורונה שפורסם בספר "מכת מדינה" שיצא לאור לאחרונה, כי רק הממשלה היא המוסמכת לקבל החלטות בנושא בריאות הציבור, וכי החלטותיה אינן עומדות לפיקוח הרבנים. .

המשטרה עצרה תושב אשקלון בשנות ה-40 לחייו החשוד בארגון חתונות רבי משתתפים במשק באחד מהיישובים של המועצה אזורית לכיש. היום הוא יובא לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו .

גורמים בכנסת על החלטת גנץ לקדם חוק ללא תיאום עם הקואליציה: מדובר בחוק הנחשב ל"סדין אדום" עבור המפלגות החרדיות, וזאת משום שהוא עלול לגרור אחריו הכרה של בג"ץ בנישואים אזרחיים :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.