רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בנובמבר 2020

מבזקים

 

בג"ץ החליט לאפשר למדינה לעכב את תשובתה ביומיים בעניין חוק הגיור .

בשבת הגר"ח קניבסקי גער באנשים שחבשו מסכות ולא ענה להם גוט שבת ואמר אלוהי מסכה לא תעשה לך שזה איסור . הוא מקפיד על זה יותר ממי שהולך עם שעון יד כידוע וצעק על נכדיו תורידו מיד את המסכות!

‏דוגמה חינוכית :  חילול שבת בפרהסיה : מג"ש(טרוריסט) בישיבת סדיגורה בבני ברק כאקט חינוכי לתלמידיו בשיטת הטרור.  הגיע בליל שבת במיוחד לבית מדרשו של האד' מסאדיגורה מירושלים וסתם את המנעלים שבבוקר המתפללים והטובלים ישארו בחוץ.(הנ"ל גר במודעין עילית) 

בעיצומה של השבת, נכנס תושב חריש לביתו של ראש העיר הדתי יצחק קשת ותקף אותו בשל חילולי השבת בעיר. אמש הוא נעצר, ובית משפט האריך את מעצרו ביממה. עורך דינו "לא הייתה שום אלימות הוא פנה בצורה יפה ותרבותית".

 בית שמש סוערת - חברי קהילת הגר״ש אלתר בבית שמש התעקשו להקים בית כנסת דווקא ליד שטיבל של חסידות גור ובמקום התפתחה מהומה. בגור טוענים כי הם באים כדי להתריס, ולכן הציבו מכולה לחצוץ ולמנוע חיכוכים. המשטרה הוזמנה להפריד בין הצדדים.

הותר לפרסום: יעקב ביבס בשנות ה-20 לחיו הוא החשוד בביצוע סדרת הצתות בירושלים - ובניהן הצתת דליקת הענק ברחוב סורוצקין ביום שלישי האחרון.(לירן תמרי).

'חדשות 0404': בכירים ברבנות הצבאית כולל הרב הראשי אייל קרים ועוזרו אודי שוורץ ייחקרו ויידרשו למסור עדות במצ"ח, לא ניתן להרחיב בפרטי הפרשה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.