רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוקטובר 2020

הערות והארות

 

חשוב להעיר שגידול במספר חולי הקורונה בקרית יואל הוא אחרי שהרופא דר. זלנקא נשלח משם

============================

הדרעי הזה יושב בבית - אם הילדים שלו היו נפצעים הוא היה משתולל כמו שצריך שיתבייש הזבל הזה

============================

החוצפה של הינוקא שיעלה פרידמן 

הצוואה זה לחסידים שאתה ראוי להיות ממשיך להנהיג את הקהילה ברוחניות וזהו
לך הצוואה בכלל לא מחייב אתה היית צריך לשאול רב או בית דין מה לעשות שאתה לא רוצה לקבל את ההנהגה

============================

החרדים הולכים כנראה להיות המגזר שיספוג את התוצאות הקשות ביותר של הקורונה: מבחינה בריאותית, עם אחוזי תחלואה ותמותה הולכים וגדלים, ועוד יותר ברמת השנאה כלפיהם בכל קצות החברה הישראלית. שנאה איננה רגש מומלץ, בוודאי לא כלפי מגזר חברתי שלם, אבל צריך להודות שרבים מהחרדים עושים הכול כדי להצדיק תחושות כאלה כלפיהם.
============================

שר הדתות של ש"ס השבוע השתתף בחתונה המונית, חבל שהוא לא חטף את המכות הדברים היו נראים אחרת

============================

שס מתנגדת לניהול חקירת משטרה...
אולי בגלל שאת המכות קיבל יענקי רוזנברג ולא מכלוף אלמליח....

============================

על חתונה של שלושים ארבעים איש המשטרה לא יכולה להשתלט, אז הדביל משה ארבל רצה שהמשטרה תשתלט על שמחת בית השואבה של תולדות אהרן עם אלפי חוגגים?

============================

שאלה נוקבת:

גדולי האדמו"רים נחלקו בעניין הנוגע לשפיכות דמים מול סכנה רוחנית לטענת הצד השני, ולכן קהילות הקודש נחלקו ומפולגים בצורה ששנים לא הייתה שנאה שכזו רח"ל!!!

והשאלה בשביל מה הוקמה מועצת גדולי התורה והאדמורי"ם?? האם בעניין איך להתייחס לקרורונה לא היו צריכים להושיב את כל גדולי ישראל יחד בלי מלווים שילבנו יחדיו לעומק בשמיעת כל הדעות והצדדים ואולי ככה היו מקבלים דעה אחידה לכלל החרדים לדבר ה'?? וכי זה לא עניין חשוב שעליו חייבים לשבת וללבן עד דוק ולקבל הכרעות ומסקנות??

ליבי ליבי על חלליהם של תלמידיהם של הרבנים והצדיקים שנופלים למחלוקת איומה, אש של שנאה על השני שרוצח הוא לעומת אש בעיניים על השני שהוא ציוני ומשת"ף עם מזימת המדינה לעקור דת, ממש קצוות קיצוניות הנוגעים לעיקרי הדת!! איפה המועצת??

============================

משרד הבריאות המקום הכי מושחת בדומה לבית המשפח התחתון...כשבאים חרדים לבי"ח מתעללים בהם ולא נותנים להם לא יחס ולא טיפול וכשהחרדים דואגים לעצמם ובהצלחה המשרד מנסה למנוע מהם...ועוד בטענה מגוחכת כאילו שדואגים לבריאותם....צבועים חולירות...

============================

אמרו לרוב. שהבעלזע בחורים מסתובבים בכל ירושלים אז הם גם התחילו לעשות שמחת בית השואבה. כדוגמת בית סקווער שאף פעם לא עשו מעמד ל"ג בעומר אבל כשאמרו לרבי שהבחורים יוצאים מהשטעטל לכיוון מאנארא. לחפש הדלקות אז הוא החליט שגם בשטעטל יעשו הדלקות.

============================

‏גורם חרדי בכיר בירושלים: "אם הנציגות החרדית לא יודעת להילחם על המינימום, אין לה זכות קיום. תושבי ירושלים נלחמו במגיפה וניצחו, ובתמורה מקבלים עונש.
זה הזמן של כל הנציגים החרדים להילחם כתף אל כתף נגד ההחלטה ההזויה והמקוממת, שמסריחה משנאת חרדי. אחרת - שיילכו הביתה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.