רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביולי 2020

העפת משה חיים קמינר - פרטים נוספים

מאת גערער

מסתבר שמאז שהרבי קבע שמשה חיים יעזוב את הדירה ועד עזיבתו בפועל - עבר לא מעט זמן.

מה עיכב את ביצוע גזירת ההעפה?

מסתבר שברגע שהודיעו למשה חיים שזמנו תם - הוא ניגש לרבנית לבכות על מר גורלו, נכמרו רחמי הרבנית על משה חיים, בפרט שהיא מאוד מעריכה את מסירותו וטוב ליבו, והיא קבעה: משה חיים נשאר!

הרבי שמע שגזר דינו לא בוצע ואכל עצבים על הרבנית. יודעי דבר אומרים שפרשיית משה חיים הצליחה לגרום לריב לא פשוט בין הרבי לרבנית!

בסוף, כעבור כשבוע, לא היתה ברירה ומשה חיים השיב את המפתחות.

* * *

בתוך כך מתקבל העידכון שעודף ״מסתובבי הדירה״ הגיע לרבי עד הגבות.

הרבי החליט לדלל את אוכלסיית ״מסתובבי הדירה״. על המזל, הבחור הראשון שהרבי נתקל בו אחרי שהורה לדלל את ״מסתובבי הדירה״ היה בנו הבחור של בבצ׳יק. הרבי התעצבן על הבחור ודרש שבחורים שאינם אייניקלעך יסתלקו מהדירה.

בנו של בבצ׳יק לא מורשה יותר להסתובב בדירה. השבת נצפה (על ידי כמה נותני עדות אמינים) בנו של בבצ׳יק ממתין מחוץ לדירה, שלמה רוטה מנע ממנו להיכנס, ובבצ׳יק נאלץ לצאת מחוץ לדערה כל פעם שביקש לשוחח עם בנו.

מידה כנגד מידה לא עברה מן העולם. בבצ׳יק רק לפני שלוש שנים החליף את המפתחות בדירה; היום, בנקודה רגישה בחייו הציבוריים, הוא מוצא את הבן שלו עף מהדירה בהוראה ישירה מהרבי.

(אגב, עוד הזדמנות לפוצץ את בלון בבצ׳יק ולהזכיר: הרבי מתעלם מקיומו של בבצ׳יק, הוא מעולם לא הכיר בקיומו. לא לחינם הוא חסר כל יכולת לשנות את ההחלטה אודות בנו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.