רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביולי 2020

סיבת הדחת קמינר

משה חיים קמינר - סיבת ההדחה

בחסות הקורונה וההסתר של הרבי, חסידים אמתיים עולים לעלטערע חסידים לשמוע איך נהגו ב״פארמאכטע צייט׳ן״ של הלב שמחה, לקבל עצות בסוגיית ״רצוננו לראות את מלכנו״.

הרבי שחש מטורטר ומאויים על פרטיותו שלח את אחד משני הפיינליסטים לרבנות גור ירושלים: רשכבה״ג דב לנדו שליט״א ש״יעשה סדר״.

ר׳ דב, חמוש בניסיון שצבר בשפת אמת ובקרית הרצוג, לכד שניים מהמציקים הגדולים ביותר של הרבי: האברכים הצדקנים קאהן ולב.

מייד בתופסו אותם רודפים ומצלמים את הרבי, ורגע לפני הלשנתם, הם הצטדקו: טוביה חטא וזינגוד מינגוד? הייתכן שמשה חיים יסתובב בדירה בצלמו גם הוא והם יענשו? התמהה.

ר׳ דב שידוע בלבו הרחום הלשין לרבי על משה חיים המצלם.

הרבי רתח מזעם וקרא ללוי יצחק שטיפנהולץ (מסתובב-דירה נוסף הראוי לפוסט בפני עצמו..) שילשין לו מי מצלם בדירה. ״דא מזאגט נאר ד׳אמת״ הרבי נזף, ומשה חיים הולשן.

הרבי שאל את האורים ותומים של הדירה הרה״צ ר׳ לייבי פזינצבסקי האם שמע שמשה חיים מצלם? והרה״ח ר׳ לייבי אמר: הזהרתי אותו כמה פעמים שיפסיק, הנה, בסוף הוא נתפס.

בזה הרגע נפל הפור: משה חיים הודח ומפתחותיו נלקחו.

דורשי רשימות אומרים: משה חיים הוא קרבן למלחמה השקטה (״שקטה״ בשלב זה...) בין האחים הקדושים מו׳ נחמיה ומו׳ דודי. וכל מי שמקבל את פריסת טליתו של נחמיה נהפך בעל כורחו לבלתי רצוי מצד דודי, ומשה חיים נחשב איש של נחמיה.

סוף דבר:

כמסקנה מהתסיסה בדירה, הרה״צ סיני ועוקר הרים ר׳ שלמה רוטה שליט״א מונה לתפקיד חייו:

כל מי שנכנס לדירה מקבל פניה מהרה״צ ר׳ שלמה שאלות בנוגע למטרותיו ולמשך שהיתו בדירה, ובכל מוצאי שבת הרה״צ ר׳ שלמה הנ״ל מעלה את הכל על הנייר ושולח למי ששולח (צפויים כאן פרקים נוספים, היו ערוכים).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.