רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 ביולי 2020

צימוקים


מרן הגרב"ד פוברסקי: בני הישיבה לומדים טוב בבתי המדרשות בערי ישראל, אבל זה לא בשלימות הנדרשת, חובתנו לפשפש במעשינו בואו חשבון בכבוד תורה ומוראה ובתיקון המידות והמעשים ולהתפלל שנזכה לחזור לישיבה.

המוקד: שר התורה הליטאי הגר"ח קניבסקי שיגר מכתב לנגיד רובי שראן שיושב שבעה על פטירת רעייתו ע"ה, וכתב באורח נדיר "קורא אני עליה והלך לפניך צדקיך וכבוד ה' יאספך"

'המחדש': שמחה בויז'ניץ; הרב חיים משה דסקל בן ה-44 שחלה בקורונה ומצבו היה קשה - התעורר, הרופאים ב'מעייני הישועה' הורידו לו את ההנשמה:

ר''י סלונים הגר''מ ברזובסקי הודיע כי הוא התבקש למסור ע''י האדמו''ר כי עקב ריבוי התחלואה על כלל תלמידי הישיבה ובאי ביהמ''ד הגדול להקפיד ביתר שאת על לבישת מסיכות כל הזמן, כולל בשעות התפילה והלימוד.

אלפים נוהרים מאמש לציון של השפע חיים האדמו"ר מצאנז זי"ע בנתניה. בנו האדמו"ר מצאנז שליט"א יעלה הבוקר לציון אחרי שחרית רק עם בני המשפחה. הערב יערוך טיש רק לבחורים המקבלים תעודה על היבחנם 1000 דפי גמרא, הוריהם והסבות בלבד.

אלון לוי: אחרי שנים של ניסיונות ולקראת ההילולא בשבוע הבא, הצליח סגן רה"ע ירושלים יוסי דייטש בשיתוף עם משה ליאון להביא להתקנת תאורה בציון אור החיים הקדוש בעלות של 250,000 שקלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.