רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 ביולי 2020

השתלטו על הטישים בגור

לכבוד הרב חיים שאלזון שליט״א

כל הכבוד לך שאתה חושף שחיתויות שקשורים לגור. אבל בבקשה ממך, אל תחשוב שחסידי גור כאלו טפשים. הם יודעים שנחמיה ושרוליק - תרי אילין דלא מתפרשין - גונבים כסף כפשוטו.

שמא תשאל אז מדוע הם נותנים להם כסף. הרי לאדמו״ר מגור שליט״א יש עוד ילדים. למה לא נותנים להם.

הענין הוא שבדרך מתוחכמת ר׳ נחמיה הצליח להשתלט על חלוקת המקומות בטישין של אביו, וכל אחד יודע שזה בכלל לא משנה כמה כסף יתרום למוסדות גור, אם הוא רוצה מקום טוב בטיש הוא חייב לשלם להם דמי לא יחרץ.

הבעיה היחידה של אלתר את מרגלית היא כשיש שמחות משפחתיות משום שאז הם לא שולטים על המקומות ולכן חלק מהתורמים שלהם כעסו עליהם. בדרך כלל היה את יוסי שלסר שהיה מסדר את המקומות והשולחנות ודרכו הם היו מצליחים לגנוב איזה שולחן או שתיים למקורבים שלהם. אבל לאחרונה פיטרו את יוסי שלסר כי הוא העז לסייע לגאון הרב דניאל אלתר שליט״א בן הפני מנחם.

תדע לך שבעבר שמעתי המון על השחיתויות האלה, אבל לא האמנתי שזה עד כדי כך, אבל יום אחד חבר שלי הרב יצחק מאיר פרסטר, זה  מהכובעים שתורם להם הרבה כסף נעלב שלא נתנו לו מקום טוב בטיש אז הוא הלך הביתה בזעם.

מרגלית פחד שהוא יפסיק לקבל ממנו שלמונים, אז הלך וכתב לו מכתב התנצלות שבו הוא מסביר לו איך העסק הזה עובד. התאווה שלהם לכסף כל כך גדולה שהוא כותב לו ״לצערי רוב הטישין האחרונים הם של בעלי השמחה״.

כמו שאתה יכול לראות במכתב שאני שולח לך, לישראל יעקב מרגלית יש צער גדול מהשמחות שיש אצל ילדי ונכדי האדמור מגור שליט״א כי אינו יכול לחלק מספיק מקומות יחד עם נחמיה אלתר, ולא נכנס להם כסף בקופה.

איך כתבת בכתבות לאחרונה, איך הם מגלגלים כסף ועובדים על הרבי מגור.

ר׳ חיים תמשיך לחשוף את כל מה שאתה יודע. אולי ככה תיפסק השחיתות שלהם ויישמר כבודו של האדמו״ר מגור שליט״א.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.