רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 ביולי 2020

מבזקים

פרויקטור הקורונה פרופ' גמזו הגיע לבתי הכנסת הערב: הוא פתח את הסיור בקרית אונו משם המשיך לגבעת שמואל ולבני-ברק. הוא שוחח עם המתפללים והגבאים, ושמע על האתגרים מולם הם מתמודדים בניסיון לשמור על ההנחיות:

לאור הסכם פשרה בתביעה: גילת בנט רעייתו של ח"כ נפתלי בנט מתנצלת על שכינתה את את איתמר בן גביר סוכן שב"כ ועל הטענה כי בן גביר פרץ לביתם.

‏לקראת מבוכה נוספת לקואליציה? ימינה מתכוונת להביא בשבוע הבא להצבעה את הצעת חוק פסקת ההתגברות, שמאפשרת לכנסת לבטל החלטה של בג"ץ לפסול חוק שהיא חוקקה. הליכוד והמפלגות החרדיות מנועות בהסכם הקואליציוני מלתמוך בהצעה, לאור התנגדות כחול לבן.

אסון רודף אסון: יהודה לוי ז"ל בן 30 מבני ברק ואב לארבעה 4 ילדים נהרג הלילה בתאונת דרכים קשה בזמן שרכב על אופנוע ונפגע ממשאית ברחוב ששת הימים בבני ברק.

ירושלים: ‏בקבוקי תבערה נזרקו הלילה לעבר ביתו של סגן רה״ע אריה קינג. (תמרי).

כתב אישום במהירות שיא שלא זכורה לכתבי המשפט: לבית המשפט השלום בנצרת הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב טבריה בן 29 בגין איומים על בנה של המשנה לפרקליט המדינה ליאת בן ארי. הנאשם נעצר רק אתמול:

שמעון ריקלין: מישהו יכול להסביר לי.מדוע. מסעדות ובתי קפה היו פתוחים אתמול בלילה בתל אביב. למרות החוק המפורש שאוסר את פתיתתם בליל תשעה באב?
האם אותם תל אביבים שיוצאים להפגנות בשם שמירת החוק.
הם מעל לחוק?.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.