רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 באפריל 2020

בקרובי אקדש - על ר' ישעיהו הבר זצ"ל


לא הכרתי אותו לפני אותה פרשיה כאשר דיווחו על מעשים חמורים שהוא היה חשוד בהם, החומר כפי שנשלח אלי היו נראים חמורים וקשים ולא ראויים ליהודי חרדי גם מי שעוסק בדברים טובים, ומאחר והדברים כבר פורסמו בתקשורת על מעצרו, והמשטרה לא ירדה ממנו הציגו אותו כפושע, פרסמתי את החומר כפי שהמשטרה העבירה

לא עברו ימים בודדים לאחר שהוא השתחרר מהמעצר, ועל הקו היה לא אחר מאשר ר' ישעיהו הבר שטען לחפותו והסביר לי את הצד שלו, כמובן שהבאתי את הדברים כפי שהוא הסביר לי אותם, ומאז נוצר בינינו קשר עד כדי שלא עברו ימים שהוא לא שלח לי חומר על עבודתו, כל מי שגלש לבלוג שלי ראה במשך כמה שנים איך שכמעט בכל יום הבאתי דיווח על עבודת 'מתנת חיים', עד כדי שהפכנו להיות שופר של הארגון, כאן יכולת לראות יום יום כמה כליות הושתלו והיכן

כאשר שמעתי כי הוא חלה זה נתן לי צביטה בלב, ליהודי כזה לכאורה לא מגיע שיקרה לו כך, וכאשר נודע כי הוא הלך לעולמו, לא יכולתי להחזיק את עצמי בכיתי על היהודי הזה שהקדיש את כל נפשו ונשמתו להצלת חיים

השאלה היא איך מסבירים ליהודי פשוט, מדוע דוקא יהודי כזה, לכאורה לו הגיע יותר מהרבה אחרים לחיות, ואיך זה שדוקא הוא נלקח. התשובה על כך כבר נתן משה רבינו לאהרן הכהן, הקב"ה לוקח את הטובים הם אלו שמכפרים ובזכותם חיים כולנו. במקרה הזה אין לי מינימום של ספק כי מדובר במי שזכויותיו הם כפרה לדור כולו, ואולי בזכותו תסתיים המגיפה הנוראה, ונזכה לגאולה וישועה במהרה

כאן המקום גם לציין כי בזכותו, מאז לא קיבלתי עוד הודעות של המשטרה - בחלק של הראיות - כתורה מסיני, ראיתי איך התנהגו עמו לקחנו בחשבון שזה יכול לקרות גם לאחרים. כזכור, בסופו של דבר הם סגרו את התיק

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.