רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 באפריל 2020

מבזקים

הגר"ח קנייבסקי, הגר"ש כהן והגרי"ג אדלשטיין הורו לראשי החינוך העצמאי ובני יוסף שלא לפתוח את הלימודים לילדים הקטנים ביום ראשון, גדולי ישראל הורו כי ילדים קטנים פחות נשמרים ועדיף שילדים בוגרים יתחילו קודם.

העסקן החב"די הרב יענקלה גלויברמן בחצות בסקופים: "אחדות היסטורית בחב"ד בעקבות האסונות הרבים - הזרם האנטי משחיסטי והמשיחיסטי התאחדו לאחר ריב של שנים. הרבנים בארה"ב עוררו על הנושא של הנפטרים הרבים וקראו לאחדות. חבל שזה קרה רק עכשיו".

יונה לייבזון: עוקץ המאה - ישראלי בשם ירון אורן-פינס, שהציג עצמו כמהנדס מעמק הסיליקון, הצליח לחתום על חוזה עתק עם מדינת ניו יורק לאספקת מכונות הנשמה. לפיו היה עליו לספק למדינה 1,450 מכונות הנשמה תמורת 69.1 מיליון דולר. הכסף הועבר לאורן והוא נעלם.

'ידיעות': בקהילות היהודיות בעולם זועמים על ד"ר אבשלום קור, בגלל כמה מהתבטאויותיו במהלך חידון התנ"ך העולמי לנוער שהוא הנחה, ונתפסו כעלבון כלפי יהדות התפוצות, הוא השתמש בביטוי "יהדות הגולה" שלא מקובל בשנים האחרונות.

מנכ"ל רשת 'בני יוסף' חיים ביטון לחכם ב׳קול ברמה׳ - השיקולים בחינוך החרדי הם שונים. יש ב"ה ריבוי ילדים בכל בית ואין אפקט להחלטה לאשר רק כיתות א-ג, ומבחינה רוחנית יותר חשוב לנו שילדי הכיתות ז׳-ח׳ יחזרו קודם ללימודי הקודש.:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.