רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 בינואר 2020

מבזקים

משה גפני בגל"צ: בפעם הקודמת החלטנו לא להתייחס לליברמן כדי לא לתת לו במה. זה לא הצליח כי הוא יודע ליצור כותרות. אני מגיב על דברים שהוא אומר שהם שקריים. אם יפסיק לדבר עלינו נפסיק לדבר עליו. היו איתו דילים והוא היה חצי חרדי ועשה איתנו סיכומים. אני מציע לו הודנא.

ארי קלמן: יתמכו או לא זה עניין אחד. עצם הדיון הפומבי על תמיכת 'דגל' בפסילת חברת הכנסת יזבק גורמת נזק ממשי למפלגה ומבריחה את הציבור הימני - חרדי.
נזכיר שבמקרה הנוכחי אפילו מפלגת העבודה תוכמת בפסילה, מה שאומר שבשעות אלה 'דגל' ממוקמת במפה הפוליטית לצד מרצ והרשימה המשותפת שמתנגדים לפסילה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בהצהרה במעון ראה"מ בירושלים: "אני רוצה להודות על ההזמנה. אנחנו יחד כל הזמן, עם ראש הממשלה באופן קבוע וסדיר. אנחנו קבענו מזמן את הביקר הזה בישראל ואני בטוח שזה יסייע לקדם את היחסים"

'ידיעות': מעל 600 אנשי שב"כ לוקחים חלק במבצע אבטחת 50 ראשי המדינות והאח"מים המבקרים בישראל. זה אחד ממבעי האבטחה הגדולים שהוטלו על השב"כ שנאלץ להודיע על גיוס כללי.

נשיא גרמניה פרנק וולטר שטיינמאייר פתח את נאומו בעברית: "ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם, שהחיינו וקיימנו והיגענו לזמן הזה. זו מתנה ומעשה של חסד לאפשר לי לשאת בפניכם דברים כאן ביום זה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.