רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בנובמבר 2019

ידיעות כלליות

מסיבת העיתונאים של אביגדור ליברמן: עשיתי כל מאמץ, הפכתי כל אבן להגיע לממשלת אחדות לאומית ליברלית. מספר על הפיתויים שהוצעו- ממלא מקום ראש ממשלה, רוטציה בשנה האחרונה פלוס עשרה אחוז.

ליברמן- אנחנו לא מוכרים עקרונות בשביל כסאות גם בשביל הכסא הכי מרופד וגבוה בכיתה.

ליברמן- המטרה לא מקדשת את האמצעים. הבטחנו אחדות וליברליות מה שהפריד זה ויכוח אישי ופרסונאלי. אם ניגרר לבחירות זה בגלל היעדר מנהיגות.

ליברמן: נתניהו מרח זמן, כחול לבן שיחקו משחק כפול מולי ומול החרדים ולא קיבלו את מתווה הנשיא.

ליברמן: הרשימה המשותפת היא גיס חמישי, לא צריך לטייח.

ליברמן: ברור שלא נלך לקואליציה שנתמכת על ידי הערבים. שמרנו על ערפל קרב כדי ליצור מנוף לחץ.

‏ליברמן תוקף את ביקורו של הרבי מסאטמר בישראל ומסית: "מי שראה את הרבי מסאטמר מול עשרות אלפים מחלק דולרים מול כולם. אני לא מבין איפה מס הכנסה והרשות להלבנת הון מיליוני דולרים מחלוקים תוך כדי הסתה בדיוק כמו הצד השני"

ליברמן: אין שום סיכוי שנצטרף לממשלה צרה של הימין.

ליברמן נגד תקצוב אברכים: יש 150 אלף איש שיושבים ולומדים תורה, לימוד תורה זה מבורך אבל שיעשו את זה על חשבונם. א"א לגדל פה דור של נזקקים ומסכנים.

ליברמן מזכיר את שיתוף הפעולה של החרדים החרדים והערבים ואומר שזו הסכנה- הקואליציה האנטי ציונית. דפנה ליאל

נדב איל: ‏תסלחו לי אבל כל המודל הזה שליברמן מטיף מוסר לכל המערכת הפוליטית נשמע לי מעט ביזארי, שלא לומר גרוטסקי.

ברק רביד: ‏ההסתה של ליברמן נגד החרדים הגיעה היום לשיא חדש. על סף האנטישמיות. מזעזע.

אלירן טל: התאריך לבחירות ב-17 למרץ כ"א אדר.

קלמן: בתגובה לדברי ליברמן - בלוק ה 55 יתכנסו בשעה 15:30.

עטרה גרמן: ‏נתניהו שהצביעו לו מליון איש הוא ראש הממשלה, אבל ליברמן עם 8 מנדטים מנהל את המדינה

איתי גדסי: ‏ליברמן מבולבל. מצד אחד תוקף את החרדים על כך שיש 150 אלף אברכים, כלשונו, ואומר שאין לו בעיה שילמדו תורה אבל שיעשו את זה "על חשבונם". מאידך, תוקף את האדמו"ר מסאטמר שמחלק כסף למוסדות שלא לוקחים כסף מהמדינה, ולומדים תורה "על חשבונם"

טל שניידר: אם ליברמן מכניס את החוק האוסטרלי, בחירות חובה במדינת ישראל, שיעור ההצבעה של כל האוכלוסיות והמגזרים בישראל יהיה גבוה מאוד וזה אומר ש-20 אחוז מן הכנסת יהיו הרשימה המשותפת - 24 מנדטים.

‏גרינצייג בטוויטר: ליברמן שוב מפשל במספרים, הפלג הירושלמי מעולם לא קיבל שני מנדטים בבחירות בירושלים. מי שכן חיבק את הפלג הוא ליברמן עצמו, שביקר אצל הרב אוירבך זצ"ל בשנות השיא של המחלוקת.

יוסי אליטוב: ‏ליברמן משיק קמפיין בחירות מדהים: חוץ מישראל ביתנו, כולם כולם סכנה למדינה, לוזרים ואנטי ציוניים.

תוכנית המאה מפתיעה את העולם:

‏הגורם שיכריע לאן הולכים כאן הוא אחד: אביחי מנדלבליט. סגירת התיקים (שעל פי כל ההערכות היא לא אופציה) פותרת את ענייני הנבצרות ושות'. הגשת כתב אישום פותחת אפשרויות אחרות שכרגע לכאורה סגורות. מציאות כאוטית, מייאשת אבל מעניינת כמו שרק פוליטיקה יכולה להיות. ירון אברהם

עוד תגובות על ההסתה של ליברמן: מנחם טוקר: "לא יאמן שהאנטישמי הזה חי כאן".  ליברטי: "הסתה מטונפת נגד החרדים. גועל". דוד חכם: "האיש הוביל לבחירות פעמיים בדברים מסיתים".

עמית סגל ב'ערוץ 12': הכתובת הייתה על הקיר, אנחנו מדברים על בחירות, ומדובר באירוע חסר תקדים. ליברמן טרק את הדלת על ממשלה עם החרדים והוא לא יוכל לחזור בו.

שמעון ליברטי: ‏חשש במפלגות החרדיות מתאריך הבחירות המסתמן: כ"א אדר. גורם בכיר: "אלפים טסים לציון הרה"ק רבי אלימלך מליז'נסק וכפי שראינו בבחירות האחרונות כל קול קובע".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ':  ‏ליברמן היה ונשאר ספינולוג שעסוק אך ורק בעצמו. האיש שלא בנה בית אחד, לא נטע עץ אחד, ולא סלל כביש אחד בשלושים שנותיו בפוליטיקה הישראלית - יורה לכל עבר, מטיף מוסר לכולם, וגורר את מדינת ישראל למערכת בחירות שלישית רעה ומיותרת. תופעה פסיכולוגית שעוד רבות ילמד ויכתב עליה.

מוטי שטיגליץ בטוויטר: ‏מצטער שאני נאלץ לקחת את התואר מלפיד. אין אדם יותר עלוב במערכת הפוליטית מאביגדור ליברמן.

‏סאטמר אתמול: "המפלגות החרדיות מתפשרות עם ליברמן". ליברמן היום: "המפלגות החרדיות משתפות פעולה עם סאטמר!". אין, זה פשוט גדול. אריה ארליך

ברק רביד: ‏כל ויכוח חריף ככל שיהיה על מרכולים בשבת, על גיוס לצבא, על תחבורה ציבורית בשבת, על נישואים אזרחיים וכו' (שבכולם אני תומך) לא מצדיק הסתה והפצת שנאה נגד מאות אלפי ישראלים חרדים. במיוחד לא מצד מי שנמצא כבר 20 שנה בפוליטיקה ולא חתום אפילו על הישג משמעותי אחד.

אריה דרעי בטויטר: ‏יאיר, די עם השקרים! הייתם מוכנים לתת לנו הכל, ולחתום לנו על שמירת הסטטוס קוו ככתבו ולשונו כדי שנעזוב את נתניהו ונצטרף אליכם. הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות היא כי אתה מונע מגנץ להסכים למתווה הנשיא ומתעקש שנתניהו יהיה שני ברוטציה.

ח"כ אחמד טיבי בפתח ישיבת ועדת הכספים: "ח"כ משה גפני, אני מודה לך על הדברים שאמרת אתמול, הם היו דברים כנים ואמיצים. לא כל חבר בלוק יכול להיות אמיץ. במשך שנים היה אתך שת"פ פורה, ההקשבה שלך לצרכים שלנו הייתה תמיד על השולחן".

עטרה גרמן: ‏הפריימריז בליכוד: לא מעט מהח"כים בטוחים בשיפור עמדות. שרן השכל: "לא אתנגד לפריימריז, אוכל לשפר את עמדתי״. והיא לא היחידה. מיקי זוהר, אמיר אוחנה ונוספים מדברים על מקפצה במקרה של בחירות מקדימות בליכוד.

ארליך בטויטר: ‏המתקפה הרפורמית נגד הנשיא טראמפ על תעוזתו להכיר בזכותו החוקית של עם ישראל לשבת בארצו בכל חלקיה - היא חשובה מאוד, כי היא עושה סדר עבור כל מי שחשב שבסך הכל מדובר באוהבי העם והארץ שכולה ביקשו איזה כותל לעצמם. אגב, לידיעתכם, הכותל שאתם נאבקים עליו נמצא מעבר לקווי 67'. זה שטח 'כבוש'.

פרבר בטויטר: ‏בניגוד לליכוד שאומרים בריש גלי שהם הולכים עם החרדים יד ביד, יאיר לפיד ימכור את הכל בכל מכל כל בשביל שהחרדים ימליכו אותו לראש ממשלה. בדיוק כמו שהיה עם ציפי לבני. יאיר לפיד יהפוך את השבתות בישראל ליום כיפור, אם רק החרדים יתנו לו להיות ראש ממשלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.