רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בנובמבר 2019

מבזקים

גדעון סער ב׳גל״צ׳ - ״הייתי עם ׳הליכוד׳ ברגעיו הקשים. זה שקר עלוב שאני אקח ח"כים ואחבור לכחול לבן. אוביל בעתיד את ׳הליכוד״.

גדעון סער ב׳גל״צ׳ - ״סבירות נמוכה שיהיו פשרות עם החרדים בשלב הזה. כרגע אנו חותרים לממשלת אחדות רחבה. הייתי עם ׳הליכוד׳ ברגעיו הקשים. זה שקר עלוב שאני אקח ח"כים ואחבור לכחול לבן. אוביל בעתיד את ׳הליכוד״.

זאב קם ברשת ב׳: גורמים שמעורים בפגישה שנערכה בין הנשיא ריבלין לבני גנץ טוענים שהנשיא דחק בגנץ שלא ללכת לאופציית ממשלת המיעוט בתמיכת הערבים. הרקע להתנגדות הנשיא נובעת מתוך הבנה שממשלה כזאת לא תוכל לתפקד.

׳ידיעות׳: חקירה של עד המדינה ארי הרו שטרם פורסמה חושפת: לא הכל ארו עצמו הקליט, חלק מההקלטות הקליט רה״מ נתניהו עצמו בתוך כיס הז׳קט שלו. ארו: ״בפגישה הזאת לא השתתפתי, כמה דק׳ לפני ביקש ממני נתניהו להכין לו את מכשיר ההקלטה, הוא לבש ז׳קט, הדלקתי את המכשיר והוא הכניס את זה לכיס הפנימי שלו״.

'ידיעות': השלטים אמש במפגן התמיכה בנתניהו - "מוחמד גנץ — חסן ליברמן", "נתניהו צח כשלג", "ביבי ושרה — לעולם לא תצעדו לבד", "שי ניצן לחקירה", "זעקות הצעירים שקולם נגנב לאחמד טיבי", "בקלפי נשדדו הבחירות". כשנתניהו נכנס עלו על הכיסאות, שרו לו "ביבי מלך ישראל חי וקיים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.