רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בנובמבר 2019

מבזקים

'ניוז 1': הרב הראשי של ברצלונה, הרב מאיר שמעון בר-חן, תובע 140,000 שקל מהעיתון 'יתד נאמן' ומעורכיו, ישראל פרידמן ויצחק רוט, בטענה ללשון הרע.

'ניוז 1': בתביעה נטען כי הרב הראשי של מרסיי, הרב ראובן אוחנה, פתח במסע נגדו, עם הרב הרפורמי-קונסרבטיבי של ברצלונה והציג לרבנות מצגי שווא על הגיורים שביצע.

׳ידיעות׳ על הדרמה בחנות המפורסמת B&H בארה״ב - את החנות הגדולה במנהטן פוקדים כל יום 11.000 איש. ברשויות המס טוענים כי הם העלימו 7 מיליון דולר במשך 13 שנה. בעלי החנות טוענים כי בכל הבדיקות שהיו עד היום הם יצאו נקיים

עוד מ׳ידיעות׳ על הדרמה בחנות המפורסמת B&H בארה״ב - את החנות הקים הרמן שרייבר חסיד סאטמר והיא כיום חולשת על שתי קומות בשדרה 34 במנהטן. ההנהלה חרדית ו-90% מעובדיה שהם כ-2000 איש כולם חרדים שמגיעים מדי בוקר באוטובוסים מאורגנים מהריכוזים החרדים כדי לפרנס את משפחתם לצד לימוד התורה. החנות כמובן סגורה בשבתות.

אנקדוטה פוליטית משעשעת ביציאת ראשי בלוק הימין מלשכת רה"מ: כלי התקשורת שאלו את ראשי 'יהדות התורה' החכי"ם ליצמן וגפני על מה יהיו מוכנים לוותר לליברמן. ליצמן: אוותר על ארוחת הבוקר. גפני: מסכים לוותר גם על ארוחת צהריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.