רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בספטמבר 2019

מבזקים

דני מולכו: התושבים החרדים בשכונות ויליאמסבורג וקראון הייטס בעיר ניו יורק טוענים כי בזמן האחרון תיירים מתייחסים אליהם כמו "חיות בגן חיות". לטענת התושבים, הנהירה התיירותית שנראית לאחרונה באזורם נובעת מהפופולריות שלה זוכים הסדרה "שטיסל" שמשודרת בארה"ב.

מנהל ת"ת 'לויכטר' בבית וגן נחקר במשטרה לאחר שסירב לקבל ילד ספרדי ששובץ בכיתת 'מכינה' ע"י עיריית ירושלים. ההורים עתרו לבית משפט השלום נגד העירייה והת"ת שעומד בסירובו.

מתי טוכפלד ׳ישראל היום׳ מסביר מדוע עוצמה יהודית מתחזקת בסקרים ואומר לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - יש קמפיין בשמאל הקורא לאנשים לשקר בסקרים ולהודיע כי הם מתכוונים להצביע ׳עוצמה יהודית׳, ובכך להגדיל את כוחם ולגרום לאיבוד קולות גדול יותר בימין.

‏לקראת חג הסוכות, משרד החקלאות אוסר על הכנסת סטים של "ארבעת המינים" ממדינות זרות, מחשש שהם עלולים להיות נגועים במזיקים שונים. בנוסף המשרד הודיע שפקחים מטעמו, יתגברו את הכוחות בביקורת הגבולות.

'ידיעות': הוריהם של 27 ילדי גן בצפת החליטו להשאירם בבית. הסיבה: הוריו הטבעונים של אחד הילדים לא חיסנו אותו מעולם. שלשום, הם שלחו אותו לגן והוא נותר לבדו עם הגננות. העירייה: "ממשרד הבריאות ניתנה תשובה שחל איסור לחייב הורה לחסן את הילד"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.