רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בספטמבר 2019

ארבעת חברי הכנסת של אגו"י אצל האדמו"ר מקרעטשניף




חברי הכנסת של אגודת ישראל שביקרו הלילה במטה אגודת ישראל בקרית קרעטשניף ברחובות, התקבלו במעונו של כ"ק מרן אדמו"ר מקרעטשניף שליט"א.
חברי הכנסת הציגו בפני כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א את תמונת המצב המדאיגה מפני הסכנה המרחפת על שלומי אמוני ישראל בארה"ק כאשר משנאי ה' אינם בושים להצהיר בגלוי כי כל מגמתם היא אך ורק להצר את צעדיהם של שומרי התורה והמצוות כאשר הדבר הפך לתחרות רשמית בין המפלגות השונות.
סגן שר הבריאות ח"כ הרב ליצמן אמר, כי שבכל מערכת בחירות נהוג לציין ש"הפעם אנו עומדים בפני מערכה גורלית", הרי שהפעם הזאת אין חולק כי מדובר בשעת מבחן גורלית שהיהדות החרדית מעולם לא ידעה.
סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש הוסיף, כי במערכה שלפנינו אין לנו את האופציה חלילה להפסיד ולהמעיט מכוחנו, שכן אויבינו עומדים מעבר לפינה וכבר רוקמים את מזימותיהם ליום שאחרי י"ז אלול.
חבר הכנסת הרב אייכלר ציין מדובר במאבק עיקש ושעל גדולי ישראל וצדיקי הדור להרעיש עולמות ולהרקיע שחקים בתפילתם למען לא תצלח מזימתם של משנאי ה' המבקשים לעקור את הכל.
כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א אמר כי אכן מדובר בשעה קשה וגורלית והתריע, כי אם אכן ח"ו תצלח מזימתם הרי שעלול חלילה להיווצר מכך חילול השם נורא.
"חובה עלינו לעשות ככל יכולתנו ולהשקיע את מרב המאמצים להצלחה, כל אחד בדרכו, ברור שגדולי ישראל הם שמנחים אותנו את הדרך אשר נלך בה ואין להקל ראש בכך כלל וכלל".
בהמשך ביקש  כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א להעלות על נס את פועליו הברוכים של סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן הפועל ללא לאות למען צרכי הכלל כשהוא מציין את העובדה שלעיתים מזומנות הוא נוכח באמצעות אנשים אשר אינם נמנים על חוגי שלומי אמוני ישראל, אודות הקידוש שם שמים שמחולל הרב ליצמן בעזרתו לכל פונה באשר הוא.
יו"ר אגודת ישראל הרב יוסף קופרברג אמר לכ"ק מרו האדמו"ר שליט"א כי במערכה שלפנינו אנו זקוקים לסיעתא דשמיא מיוחדת לא פחות מזו שעמדה לאגודת ישראל ברחובות בבחירות המוניציפליות.
הרב קופרברג ציין בפני האדמו"ר שליט"א את שלוחא דרבנן חבר מועצת העיר רחובות הרב פנחס הומינר הפועל ללא לאות למען צרכי הכלל כאשר שמו הטוב הולך לפניו בעסקנות הנעשית בצניעות ובענוות חן. "פנחס הומינר מחייב את כל העסקנים", חתם הרב קופרברג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.