רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 באוגוסט 2019

ווארטים

אומרים שבאו לגייס בעטרת והבחורים בורחים. רץ איתם ביחד ר' ברוך מרדכי אזרחי. אז הם שואלים אותו מה אתה רץ אתה זקן והוא אומר להם מה אתם חושבים שהם לא צריכים גם רמטכ"ל?

שאלו את ר' ברוך מרדכי אזרחי את מי ישאלו אחרי הרב שטיינמן והוא אומר הבנתם כבר לבד
 
ראש כולל אחד דחה את תשלום המשכורת במשך כמה חודשים.
אחרי חצי שנה הוא מכריז על סגירת הכולל לאחר שלא הצליח להשיג את הכסף והוא לא יכול לשלם את המשכורות.
נענה אחד האברכים: מה אתם חושבים שאני פראייר, אני כבר קלטתי מהתחלה שהראש כולל לא מתכוין לשלם, חצי שנה אני כבר לא לומד מילה!

שודד נכנס לבנק
לוקח את הכסף
יורה לכספרית כדור בראש
עובר לבחור הראשון בתור
שואל מה ראית
הבחור אומר לו אתה שדדת את הכספרית וירית לה בראש
השודד יורה לו בראש
עובר לבחור השני שואל מה ראית
הבחור עונה לו אתה ירית בכספרית ואח״כ ירית בבחור
השודד יורה גם בו
עובר לבחור השלישי שואל מה ראית
הבחור עונה לו אני לא ראיתי כלום
אבל אישתי פה ראתה הכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.