רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 ביוני 2019

מבזקים

יום ליום: ח"כ יעקב מרגי פנה הערב למנהלי מחלקות ומחזיקי תיק חינוך בערים החרדיות בבקשה לקבל את כל נתוני רישום בנות למוסדות החינוך, במטרה לקבל תמונת מצב עדכנית על מספר התלמידות אשר עדיין לא שובצו למוסד חינוך לשנה"ל הקרובה

ח״כ גפני למימרן ב׳קול חי׳ - ״הבחירות לא יתנו לנו כנראה שום דבר, אנשים יצביעו לאותם מפלגות. נשאר לנו רק להתפלל שליברמן לא יעבור את אחוז החסימה. גם אם יעבור את אחוז החסימה - לפחות שלא יהיה לשון המאזניים״.

עוד מח״כ גפני למימרן ב׳קול חי׳ - ״אמרו דברים בשמי אז אני ממשיך להכחיש ולחדד: אנחנו לא נשב עם יאיר לפיד. לא שיניתי את דעתי בנושא. ליברמן במצב שונה מאוד מיאיר לפיד. לפיד הוא חילוני מוצהר, אין סביבו אנשים דתיים ושומרי מסורת, מנגד אצל ליברמן המצב שונה - הוא רוצה עכשיו ששלושה חודשים נתקוף אותו בלי הפסקה״.

גפני ב׳קול חי׳ - ״ליברמן צבוע. הוא הולך לרבנים ומנסה לרקוד על כל החתונות. איווט פרזיט שחי על חשבונינו וקיבל את הגיבוי שלנו בחיפה וצפת. הוא פשוט רוצה להיכנס בנתניהו והתלבש עלינו. איש שכולו זיגזג. אנחנו לא מפחדים ממנו״.

המוקד: בלשכתו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מוסרים: כי בניגוד לפרסומים, אין שינוי בעמדת 'יהדות התורה' וכי המפלגה לא תשב עם ח"כ יאיר לפיד בשום קואליציה עתידית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.