רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 ביוני 2019

מבזקים

ח"כ אייכלר ב'קול חי': אני חושש מהקמת ממשלת אחדות אחרי הבחירות כשהחרדים ישארו בחוץ. הרי ממשלה עם לפיד וליברמן לא אפשרית. התרחיש ההגיוני זה ממשלת הליכוד-כחול לבן. גם גדולי ישראל מוטרדים מזה.

קרני ב׳ידיעות׳: בגלל הויכוחים בין סמוטריץ׳ לפרץ ודרישת סמוטריץ׳ לקבל גם את תיק התפוצות - המו״מ על חלוקת התיקים נתקע ונתניהו מחזיק כבר למעלה משבוע את תיק החינוך אצלו. נתניהו מסרב בתוקף להעביר לסמוטריץ׳ את תיק התפוצות בגלל הרגישות עם הרפורמים.

׳ידיעות׳: סמוטריץ׳ שהבטיח שדין תורה יחול על משרד המשפטים, צפוי למצוא את עצמו בהתנגשות קשה מול גורמי המקצוע במשרד התחבורה סביב נושא שמירת השבת. על הפרק: הרחבת תחבורה ציבורית בשבת בערים ברחבי הארץ ועבודות תשתית של רכבת ישראל.

עוד מ׳ידיעות׳ על חילולי השבת במשרד התחבורה - במפרץ חיפה פועלים חלק מקווי אגד בשבת, משרד התחבורה מממן קווים מחיפה לערים אחרות בשבת. באילת מופעל מערך אוטובוסים בשבת, גם מערך מוניות השירות פועל בחלקו בשבת. סמוטריץ׳ שהבין שמדובר בתפוח אדמה לוהט סירב להגיב לכתבה.

אבי גבאי ל׳ידיעות׳ - ״לא הסכמתי להמשיך את הדיון עד שאין אישור מהחרדים ושזה מקובל עליהם. ביבי העלה אותם ב-6.30 בבוקר דרעי, ליצמן וגפני אחד אחרי השני. הוא שם אותם על ספיקר והם לא ידעו שאני מקשיב. הוא אמר להם: רבותיי יש אפשרות להקים ממשלה אבל המחיר שאין פסקת ההתגברות. שלושתם אמרו: לך על זה״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.