רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 ביוני 2019

צימוקים

למעלה מ5000 איש מכל רחבי בני ברק הגיעו בליל יו"ט להתברך אחר תפילת מעריב ב'אהל קדושים' ממרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין נשיא מועצת גדולי התורה. לפני מעריב התקיים סדר 'קבלת התורה' בהשתתפות למעלה מ1000 בחורים.

במהלך הטיש בליל שבת בבעלזא, הוכתרו 4 דיינים חדשים, הרה"ג רבי יהושע גרינוולד מקרית גת, הרה"ג רבי בצלאל יהודה וובר מבורו פארק, הרה"ג ר' יוסף יהודה גרינוולד מי-ם והרה"ג ר' אלי' דוב שאהן מי-ם.

התרגשות נרשמה במאה שערים, במוצאי חג השבועות, לאחר שהאדמו"ר מתולדות אהרן, התיישב לראשונה מזה 23 שנים, על מקומו של אביו, בעל ה'דברי אמונה' זצוק"ל. בחסידות מכנים את הצעד, כ"אירוע נדיר מאד"

'המודיע': הבית שנמצא סמוך לציונו של החתם סופר זי"ע בסלובקיה יהפוך למקום תורה ותפילה עם ספריית ענק שבה יופיעו כל הספרים שיצאו והודפסו ב-100 שנים האחרונות.

'הארץ': מאפיית לנדנר, שנפתחה בשנת 1893 בשכונת בית ישראל בירושלים, סגרה את דלתותיה לאחר 126 שנים של פעילות רצופה. הסיבה לסגירתה הייתה קריסתם של חלק מלבני תקרת התנור המקושתת.

דרמה בצאנז: הספר תורה החדש שהוכנס השנה בחודש אדר במעמד אלפים. נמצא פסול באמצע קריאת התורה היום במקומו הביאו ספר תורה אחר. במקום "שלשים ומאה משקלה" כתוב "שלשים ואמה". יצויין כי לראשונה לבש הרבי גארטל לבן בטיש.

שמחה גדולה בחג השבועות למתפללים בית הכנסת סוקולוב קוצק בבני ברק עקב שחרורו לחופשה של האדמור דוד שליט"א שהנהיג את התפילות השמחה היתה מושלמת גם עקב העדרותו של גיסו יהושע זילברברג חסיד גור מחבר ספר קדושת האכילה   שמנסה להשתלט על בית הכנסת עם עוד כמה חסידי גור שנסע עם כל חברי המפלגה לירושלים

בעקבות הטרגדיה בישיבת חברון, בפטירת התלמיד יונתן שיפר ז"ל, תיערך הערב עצרת בהיכל הישיבה בה ישאו דברים ראשי הישיבה.

כונני ארגון הצלה סניף בני ברק הוזעקו בחג השבועות אל הגאון רבי שלמה בן שמעון שהתמוטט בבית הכנסת תוך כדי לימוד תורה. לאחר פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים, הרב פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבו יציב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.