רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בפברואר 2019

גנץ מנובל עשה זאת בעוד מקרה

מאת ישראל היום

יממה לאחר שהתפרסמה עדותה של נאווה רון ג'ייקובס, שהאשימה את יו"ר מפלגת "כחול לבן", בני גנץ, בהטרדה מינית בתקופת התיכון, תלונה נוספת הגיעה היום (חמישי) לידי "ישראל היום". בן שכבתה של ג'ייקובס, כיום גם הוא בשנות ה-50 לחייו, טוען כי כשלמד בפנימיית הכפר הירוק, גנץ וחבר נוסף חשפו את גופם בפני אחותו הקטנה, שהגיעה לבקרו יחד עם אמו. לדבריו, בסמוך לבני משפחתו היו עוד אם וילדה שהיו עדים למעשה.
בן השכבה של ג'ייקובס אמר כי הוא התלבט רבות אם לחשוף את הדברים, אך בסופו של דבר החליט שהוא מוכרח לעשות זאת: "אם זה מקרה יחיד, אז אפשר עוד לשאול, אולי יש מוטיב או משהו שהוא לא מאה אחוז כשר. אבל אם יש יותר ממקרה אחד שמעיד שיש דברים בגו, את התרומה שלי אני עושה".
הוא הוסיף: "הסיפור הזה היה אצלנו בבית סוד שאסור לדבר עליו, כי הייתה מבוכה גדולה סביב העניין. עברו הרבה שנים, אבל אני זוכר את הדברים בבירור. בני גנץ וחברו התערטלו מול הילדות בתיאום, וצחקו תוך כדי. זה היה מעשה קונדס שהותיר בי ממש צלקת.
בזיכרוני, גנץ היה שמיניסט שהסתובב עם עוד שני חברים גבוהים כמוהו והם היו עושים כל מיני מעשי קונדס ומתנהגים בבריונות. אסור היה להתעסק איתם".
"הציבור צריך לדעת
"לשאלת "ישראל היום" מדוע בחר לחשוף את האירועים שהתרחשו לכאורה רק 32 שנים מאוחר יותר, ענה: "יש אנשים שעושים דברים טיפשיים בגיל צעיר, אבל אני החלטתי שמתוך תחושות צדק, בן אדם שעשה דברים מסוימים והוא נבחר ציבור - הוא צריך לחשוף אותם. למרות שגנץ בוודאי יכחיש, את התקופה הזו בכפר הירוק אי אפשר למחוק. הציבור צריך לדעת מה היה והציבור צריך לשפוט בעצמו מה צריך לעשות".
אתמול סערה המערכת הפוליטית בעקבות עדותה של ג'ייקבוס, שכיום מתגוררת בארה"ב. לטענתה, הוטרדה מינית על-ידי גנץ כשהיה בן 17 והיא בת 14. היא סיפרה כי גנץ חשף את עצמו בפניה כשהייתה ברפת. בשיחה עם "ישראל היום" הוסיפה שהיא מתכוונת להגיש תלונה במשטרת ארה"ב נגד גנץ.
בתגובה לדברים אמרו אתמול במפלגת "כחול לבן" כי "מדובר בשקר מוחלט. זו עלילה חסרת שחר שטופלים על בני גנץ. ההסתה הפוליטית חצתה כל גבול והאירוע מטופל ברמה המשפטית".
במפלגה התייחסו גם לקשר לכאורה שנחשף היום בין דובר השרה מירי רגב לתלונת ג'ייקובס. לפני כחודש כתב הדובר, אלי סבתי, בתגובה לפוסט של "חוסן לישראל" את הדברים7 הבאים: "ממש בקרוב, מי חשף את איבר מינו מול בנות בכפר הירוק?" בלשכתה של רגב הכחישו כל קשר עם ג'ייקובס מלבד זה שפנתה אליהם כדי לקבל פרטי עיתונאים לצורך פרסום העניין וג'ייקוב עצמה אמרה: "אין לי קשר לשרה רגב וגם לא ללשכתה".
ב"כחול לבן" הוסיפו היום: "אנו דורשים לפתוח בחקירה פלילית מיידית נגד מירי רגב ועוזריה, שהיו שותפים לרקימת עלילת דם פוליטית, בהמשך לסרטון קברי חללי צה"ל. מי שהיה שותף להפצת תלונות שווא הפוגעות בקורבנות ההטרדה המינית צריך לשלם מחיר פלילי יקר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.