רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בפברואר 2019

ווארטים

שאלה: באיזו מדינה מהירות הקול גבוהה ממהירות האור?
תשובה: ישראל.
מדוע: כי רק בישראל נשמעות צפירות המכוניות עוד לפני שהרמזור מתחלף.

הבוס שלי בישיבת צוות :
"רק מטומטמים בטוחים בעצמם"
שאלתי אותו : אתה בטוח ?
ענה : במאה אחוז !

חייל קרבי אחד ראה ילד רץ רץ רץ מהר לכיוון תיהום! החייל רץ אחריו וצועק לו תזהר!! תזהר!! אתה עומד ליפול לתהום!! הסתובב הילד ואמר: بسغهقتيخ بتخس يي אמר לו החייל: לא לא כלום כפרה עליך הכל בסד

גבאי-צדקה באו לעשיר קמצן לבקש נדבה ל"מעות-חיטים".
סירב ואמר להם:
אני פטור.  אח עני יש לי...
ולמחר בא אותו אח ליטול מן הקופה של "מעות-חיטים".
אמרו לו הגבאים:
אין אתה זקוק לכך; פלוני העשיר אחיך הוא.
נאנח העני:
אחי הוא, ואפילו פרוטה אחת אינו נותן לי.
חזרו הגבאים אל העשיר הקמצן ואמרו לו:
למה רימיתנו? אמרת: אח עני יש לך.  עכשיו הוברר שאתה מתעלם ממנו ואין אתה נותן לו כלום לצורכי-פסח.
החזיר להם העשיר הקמצן:
לחינם אתם קובלים עלי, שרימיתי אתכם.  כלום אמרתי, שאני נותן לאחי? לא אמרתי אלא שיש לי אח עני, ואם לאחי איני נותן, אתן לזרים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.