רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בפברואר 2019

מבזקים

פרסום ראשון בכאן 11: היועמ"ש סגר את התיק נגד שרה נתניהו בניגוד לעמדת הפרקליטות, והחליט על כתב אישום בכפוף לשימוע נגד ראש הממשלה על הפרת אמונים בתיק המתנות - למרות חוות דעת צמרת הפרקליטות.

רה״מ נתניהו בהצהרה לתקשורת אחרי פרסום החשדות נגדו - ״בשמאל יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי. אז הם רוצים במסע ציד ובריוני להדיח אותי ולהעלות את מפלגת השמאל של לפיד וגנץ. כולם יודעים שהמגדל קלפים הזה יקרוס אחרי הבחירות״.

עוד מדברי נתניהו לתקשורת - ״ברור לכולם שאין פה כלום. אני יפרק את כל הטענות מהתחלה ועד הסוף. תראו איזה חגיגות יש באולפנים בשעות האחרונות. אנשים שם תופרים חליפות. ברור לי שזה לא משפיע על דעת רוב הקהל״.

רה״מ נתניהו - ״אני יביא עשרות עדים שבאופן תמוה לא נחקרו. אני יחשוף מסמכים על כל עלילת הדם ויוכיח את כל הפייק. שופכים את דמה של רעייתי ורודפים את בני. מתוך מבול של כתבות נגדי ב׳וואלה׳, עלו שם 2.5 כתבות בעדי. שאזרחי ישראל יבדקו בגוגל ויראו הכל״.

עמית סגל: ‏ביבי נחנק מדמעות כשדיבר על בנו ואישתו. זה לא קרה לו מעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.