רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בפברואר 2019

מבזקים

ח"כ עמר בר לב ל'יום ליום': "מבחינה חברתית-כלכלית יהדות התורה וש"ס הן הרבה יותר קרובות לתפיסה החברתית השמאלנית שלנו. אני רואה את זה בוועדת הכספים עם גפני, בוועדת החינוך עם מרגי, גם בוועדת חוץ וביטחון שאני לא אוכל להרחיב".

'וואלה' חושף דף מסרים פנימי של מפלגת גנץ ולפיד: "המסר הוא לתמוך בישיבה עם החרדים בממשלה, בתחבורה ציבורית בשבת ביישובים שיבחרו בכך, ותמיכה בנישואים אזרחיים ובברית הזוגיות".

מקורבו של גנץ, שלמה דוברת, שיגר שליח אישי מטעמו לאחד מגדולי הדור, כדי לקבל ממנו הדרכה בנושאי הסטטוס-קוו ובעקרונות המנחים את היהדות החרדית כתנאים הכרחיים להצטרפות לקואליציה.

איש התקשורת אורן הלמן: ‏כתבה מדהימה על הרב קנייבסקי של יאיר שרקי בחדשות 2. היה לי הכבוד לפגוש אותו לפני שנתיים. אדם מדהים. צלול מאוד. חי בסגפנות רבה: נאה דורש ונאה מקיים. לא הסכים ללחוץ לי יד כי ענדתי טבעת נישואין: "אתה אישה?", הוא שאל.  רק אחרי שהסרתי את הטבעת הסכים ללחוץ לי יד. חוויה שאזכור לעד.•

׳ערוץ 12׳ בראיון במהדורה המרכזית עם המתלוננת נגד בני גנץ. בראיון בו פרצה בבכי היא אומרת: ״זה לא עלילת דם. זה סיפור אמיתי. אין לי שום אינטרס ואני לא מכירה אף אחד. פרסמתי רק למען האמת. שום גורם פוליטי לא עומד מאחורי זה. אני לא מכירה פוליטיקאים״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.