רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 22 בפברואר 2019

הבחירה בין הגרוע לגרוע יותר

יעקב בן דוד
לצערינו ולבושתינו לא זכינו שראשי המפלגות החרדיות יתעלו על עצמם ויציגו את הנבחרת הרצויה ומקובלת על מרבית הציבור. לא לאורך זמן נוכל לטאטא זאת מתחת לשטיח, אם כי השטח מבעבע כבר היום, אבל בעתיד הלא רחוק הוא יפרוץ כ'לבה' וכ'הר געש', ואז עלולים אנו לאבד את הכל, המצב יצא מכדי שליטה ולא יעזרו אז לא קללות ולא ברכות ואפילו לא הבטחות.
הבעיה היא לאו דווקא הציבור של החסידויות הקטנות שפוזלות אל נגידי ארצות הגויים, כאשר הציבור שלהם אם כי אי אפשר לזלזל בו אבל עדיין הוא מונה אחוז די קטן מהפוטנציאל החרדי, מאידך עיקר הבעיה היא בציבור החרדים העובדים, שעקב אשר הם מרגישים 'דחויים' אצל חלק מהציבור החרדי דווקא הם מרגישים יותר מנותקים מהווי הציבוריות החרדים ומהרגשת השותפות והאחריות ומהצורך לשנס מתניים ולעזור בהצלחת המערכה.
המצב הפוליטי כפי שנראה עתה לקול מצהלות הכנופיות ה'מחבלו-שמאלניות' שעתידו של 'גוש הימין' מוטל על כפות המאזניים אם כי אפשר להסתייג מהסקרים/שקרים, אבל לפחות למראית עיין צריך המצב להדאיג כל אדם שרוצה שתשאר עדיין קצת יהדות בארץ ישראל, עודנו חבולים ומוכים מגזירותיו של הרשע לפיד ועדיין לא התאוששנו מצרות הבג"ץ האימפריאליסטי, והנה מרחפת על ראשינו הפחד משלטון חבורת ה'כחול לבן'  אשר מסוכנים הם פי כמה וכמה מהצמד 'כחלון – וליברמן'.
יבוא מי שיטען שהוא רוצה להציל את 'גוש הימין' ולכן עליו לתמוך במפלגות כמו 'הימין החדש' או 'הליכוד' כדי למנוע מה'שמאלנים' לגנוב את השלטון, וכדי שלא יהיה שיויון בין הגושים, והתשובה לכך היא שהמפלגות ה'ימניות' מסוכנות לדת ישראל לא פחות מהשמאל, ולכן חייבים לממש ב'אין ברירה' את כוחו של הציבור החרדי ואי אפשר להפקיר את היהדות במצב חרום שכזה.
גם אם איננו אוהבים את מבנה המפלגות החרדיות צריך לזכור שלא בנט ולא ליברמן ואפילו לא 'הרב' רפי פרץ ילחמו בגזרות הגיוס והחינוך.
רק אם המפלגות החרדיות ישכילו לממש ולנצל את הפוטנציאל של כוחם, רק אז יהיה להם כח להוביל לפריצת דרך בנושאי דת ומדינה
א גוט שבת 

חיים שאולזון מעיר:

משה גפני הצהיר לפני שבועיים כי מצידו הוא יכול לשבת בקואליציה אחת עם גנץ השמאלני, ויעקב אשר אף הודיע לגנץ רשמית כי הוא אינו פסול בדגל התורה

אריה דרעי הודיע לנתניהו כי אם יתן משרה כלשהי לאלי ישי הוא יעדיף את השמאל על פני הימין

לאחר דברים כאלו, איך אפשר לסמוך עליהם שלא יפזלו שמאלה?

למען האינטרסים האישיים שלהם הם ימכרו את הציבור החרדי כולו לשטן, ראינו זאת בחוק הגיוס איך שהם עשו עיסקה עם שר הבטחון של אז אביגדור ליברמן נגד גדולי התורה שהחליטו אחרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.