רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 22 בפברואר 2019

ובכן צדקניות


אלף ברכות מאליפות יחולו על ראש כבוד הרב בעל הבית הזה שליט''א שחלק עמנו את הקליפים משובבי הלב ממחולות הצדקניות נשות האדמו''רים צדיקי הדור שליט''א. אשרי עין ראתה אלה. ואני הקטן מה אומר ומה אדבר, כי שמח לבי וחיתה רוחי. שמטבע הדברים שתוגת התדיר שעל פני האדמו''רים יעוררו דאגה בלב איש המכיר בכח הצדיקים, און ווער ווייסט וואס טוהט זיך אונטער די קוליסן דארט אויבן.. וחזות קשה נראתה להם לצדיקים בשמים ובצל צרתנו להם צר.. אבל שמחת הרבניות תוכיח שאף שחטאנו ועוינו בעליהן פעלו למעלה בכחם הגדול, נמתקו הדינים ואך טוב לישראל..  
מאידך, מתחיל להיות נדמה לי שאנחנו הולכים ומסתגלים לתופעת האדמו''ריות שתתפשט כנראה בקרוב כאש קוצים.  
נשות הצדיקים יודעות טוב מכולם שלא צריכים להיות מי יודע מה על מנת להתאדמר, וקלטו שעצם התואר והגינונים עושים את עיקר הפעולה על ההמון.  הן אומרות גם אנחנו נכדות לצדיקי קמאי, מכירות את רזי המקצוע שאין פשוט ומתגמל יותר ממנו ולמה נגרע..
גם אין שום מעצור בעד להיטותן, כי ציבור ילידי הבית גודל להיות כל כך מחוק ומטומטם בלי עין הרע עד שאין שום דבר מתמיה בעולם שלא יבלעו בדחילו כל עוד הוא מוגש להם על מגש החסידות שלהם.
אז שמחו רבצניות יקרות, קפוצנה ורקודנה. שאו ידיכן קדש ופשטו בגדוד, כל טוב הארץ לפניכן וראו עולמכן בחייכן. כי הכל הכל הולך בעולמנו שהפך לבית
מ ש ו ג ע י ם.. לה לה לה..

יהודי פשוט
לאנדאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.