רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 באוקטובר 2018

אדמו"ר חכם - אני מצדיע לו

עשרות שנים שאני עוקב אחריו, מכיר אני אותו עוד מן הזמן שהיה ינוקא, חמי ז"ל היה גר מול בית הוריו והייתי מתפלל בלילות שבת - בשנים הראשונות כשהייתי באמריקה לפני 47 שנים - בסטולין, ואהבתי את דרכו, הוא לא לקח את האדמורו"ת לצד הגאוה אלא ההיפך הוא היה אדם ככל האדם, ועד היום הזה הוא לא משחק את הצד המכוער של האדמורו"ת בורח מכל פרסום ואינו רוצה לשבת לצד פוליטיקאים, הוא מגיע רק היכן שהתקנון מחייב בשביל להתרחק מעין הציבור הוא מוותר על הכבוד המדומה ועל כולם חי את חייו כבן אדם מן השורה ואינו משחק צביעות לעיני אנשים ככה ובחדר הסגור אחרת, הוא מתנהג בחוץ כמו בבית ובשל כך בלבד הייתי קובע כי הוא אחד משרידי דורות אדמור"י האמת

גישתו לכל נושא הוא יחודי, הוא לא מדבר כקוף אחרי אחרים, יש לו את גישתו לכל נושא כולל לאינטרנט ומחשבים, הוא עמוק בהרבה מאחרים בהתנגדות לסכנות, אבל חכם מהם באיך להלחם בתופעות הללו ועושה כפי שהוא מבין שצריך לעשות ולא כפי שאחרים רוצים שיעשה

בשבת הוא חזר והוכיח את עצמו כאיש אמת ישר גם בשעה שבדרך כלל חוששים מפחדים לא רוצים להסתכסך עם פוליטיקאים, הוא אמר להם בפרצוף מה זו פוליטיקה וקרא לציבור שלו להתרחק מכל סוג של פוליטיקה מפני שהיא מטנפת את הנפש, דברי אמת שכל אדמו"ר אמת חייב היה לומר אך מפחד ושותק, הוא פקח עיני עוורים והזכיר לכל מי ששכח כי הפוליטיקה הוא הבן זוג של השקר, ועסק בחנופה שהיא אחת המידות הרעות, ולחסיד אמת אין שום דבר עם אלו

טוב שיש בדורנו אדמו"ר שיש לו את האומץ לומר את מה שצריך לומר, והלואי והיו עוד כאלו

אשריכם חסידי קרלין סטולין, יש לכן אדמו"ר גדול

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.