רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בספטמבר 2018

מבזקים

שלומי אמונים בהצהרה: ישראל פרוש ממשיך עם ההתמודדות עד הסוף לזכות בקדנציה נוספת באלעד, ואף בעז"ה ינצח. ולא יתקיים מו"מ נוסף בעניין.

שלומי אמונים: במסגרת מאמציו של ראש העיר אלעד ישראל פרוש מען השלום, הוא הסכים לוויתורים מפליגים למרות חוו"ד הלכתית מדיין ת"ח מובהק, עד כדי וויתור על מחצית הקדנציה לצד השני, תוך הסכמה לרוטציה בכל התפקידים, כולל ממלא מקום, מנכ"ל ותיק תכנון ובניה.

עוד משלומי אמונים: הדרישה למנוע ממנו לבצע סיכומים שהגיע אליהם עם נבחרי ציבור וקהילות שהלכו איתו לאורך כל הדרך, כמו"כ הדרישות החדשות שצצו אמש כדי ליצור דעת קהל שונה עבורם שישראל פרוש לא יישאר באלעד אחרי שנתיים וחצי, לא יהיה ממלא מקום בתקופת הראשות של פינדרוס, מנעו את הסכם השלום.

'דגל' על הודעת שלומי אמונים: "הצטערנו לקרוא בערב חג שמחת תורה הודעה רצופה באי דיוקים וחצאי אמיתות שגרועים מן השקר, מועמד דגל התורה לראשות העיר אלעד, יצחק פינדרוס קורא לישראל פרוש לכבד את ההסכם, ולא להבעיר את אלעד באש המחלוקת".

חיים פרידלנדר: ‏למי שתוהה על תזמון הודעות שלומי אמונים ודגל התורה בנוגע לאלעד - הוצב דד ליין לחתימת ההסכם עד היום ב13:30, משהזמן חלף וההסכם לא נחתם נשלפו ההודעות והסכינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.