רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 ביולי 2018

מבזקים


6 שנות מאסר ליהודי שהונה משקיעים במיליונים. פרבר בבחדרי: בית המשפט בבריטניה גזר עונש של 6 שנות מאסר על היהודי פרידי דיוויד, אחד הנוכלים הגדולים שהפיל עשרות משקיעים בהונאת פונזי • בנוסף למאסר אסר עליו ביהמ"ש לנהל חברה פיננסית ב-10 השנים שאחרי שחרורו

לשכת גפני בתגובה לסערה בבית שמש:
הרב גפני גאה באנשים שעשו כברת דרך בעסקנות ציבורית ותומך ברב סגל למועצת העיר

סערת הרישום המוקדם לישיבות במודיעין עילית - עפ"י בקשת רב העיר הגר"מ קסלר פרסם מקומון בעיר טור דעה בנושא: "עד שלא ימרחו את שמות הנוגעים בדבר על עמודים בגודל גליון ובצבע שחור בכל פינה, המדמנה הזו לא תסור מעירנו".

בכיר ב'אגודת ישראל'-  אם אכן יחליטו על התמודדות עצמאית ברשויות המקומיות, מתוך כבוד והחלטה הדדית כי לא מנצלים את הקמפיין למתקפה פנים חרדית, אלא כל סיעה תשקיע את מיטב מאמציה על מנת לממש את מלוא הפוטנציאל ולהביא את כל מצביעיה אל הקלפיות – הדבר יהווה מעין מפגן כוח עצמאי, שימנע את המשך המחלוקת ויעניק מבט על סדר הגודל של הסיעות החרדיות.

סטודנטים חילונים העבירו כתובת לירושלים. מי שמנצח על העברת הכתובות הוא 'מרכז הצעירים ירושלים', גוף הפועל במימון עירוני. מדובר בעבודת מטה מושקעת ופעילות שטח במעונות הסטודנטים ובמכללות. הנציגים החרדים פונים לועדת הבחירות בדרישה לבדוק את החוקיות״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.