רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 ביולי 2018

ווארטים


יעקב אבינו עסק בתורה ארבע עשרה שנה ומסתמא היה מהבחורים המצטיינים,
אם כן נשאלת השאלה מדוע לא התחתן עם אחד מהבנות של הראש ישיבה אלא חיפש אשה בבית לבן?
אלא שאם יש לך סבא חוזר בתשובה (אברהם), דוד פרענק (ישמעאל) ואח חוזר בשאלה (עשו), אפילו אם אתה יעקב אבינו, את הבת של ראש הישיבה לא תקבל

בחור רווק מבוגר היה נוהג לנסוע מידי חודש לרבי יונתן בן עוזיאל... לאחר פחות משנה התחתן הבחור והחל לנסוע מידי שבוע לרבי לייב בעל היסורים.

אישה עם 15 ילדים בנים נכנסת למשרד. הפקידה שואלת אותה:
תגידי כול הבנים האלה שלך??
- כן .- עונה האישה. פונה לילדים ואומרת להם: יעקוב! לשבת! כולם מתיישבים.
הפקידה ההמומה שואלת שוב את האישה: תגידי .. לכולם קוראים יעקוב??
כן !- עונה האישה - שתדעי לך שזה מאוד מאוד נוח! אם אני רוצה שכולם יכנסו לישון אני צועקת "יעקוב זמן לישון! " וכולם נכנסים למיטה. שאני קוראת להם לאכול מספיק להגיד : " יעקוב האוכל מוכן" כולם באים לאכול !..
הפקידה בהלם ושואלת שוב: תגידי .. ומה קורה כשאת רוצה לקרוא רק למישהו ספיציפי??!
האישה עונה : אז אני קוראת להם לפי שמות משפחה.

בקו אוטובוס בני ברק אשדוד עולה חסיד גור לאוטובוס ורואה זוג חב"די יושבים יחד.
הוא מעיר להם: 'זה מהדרין פה! נשים יושבות אחורה!'.
עונה לו האברך: 'פה זה מהדרין מן המהדרין, איש וביתו'...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.