רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 ביולי 2018

מבזקים

לקראת הדיון מחר בבג"צ בעתירה נגד אגודת ישראל ורשם המפלגות אודות ה'איסור' על נשים להיות חברות במפלגה, מפרסמת חדו"ש סקר ממנו עולה כי 16% ממצביעי יהדוה"ת רוצים שילוב נשים במפלגה

השר אורי אריאל לקאהן ב"קול חי": לא החלטנו במי לתמוך לראשות העיר ירושלים. נשב,עם כל המועמדים, גם דייטש מועמד ראוי ובא בחשבון.

ניר ברקת בראיון נטול כפפות למקור ראשון : אין ספק שהמועמד עם הכי רזומה של עשייה לירושלים הוא ידידי יוסי דייטש , הוא עשה ועושה רבות למען שגשוגה של ירושלים , החרדים צריכים להתאחד ולכבוש את עיר הבירה , יוסי הוא אדם נאור שמקבל ומכבד את כל הקהלים , לא צריך לחשוש מהקצנה והתחרדות ירושלים , זאב אלקין אדם ראוי אבל מוטב שימשיך לעשות חיל בכנסת , אין לו את הניסיון הדרוש במונציפאלי , משה ליאון הוא גם מועמד ראוי אבל החרדים לא ילכו איתו חד וחלק , אפשטיין סלמן חביליו מועמדים קיקוניים , עופר ברקוביץ גם אין לו סיכוי בכלל , לשאר המועמדים שחולמים להתמודד שימשיכו לחלום ...

העיתונאי יגאל סרנה שנאלץ לפצות את נתניהו ורעייתו על הוצאת לשון הרע יאלץ לשלם פיצויים בסך 20 אלף שקלים גם לאשי הורוביץ, קצין המבצעים בחברון, אותו כינה "קוזאק פוגרומצ'יק יהודי".

משה ליאון ב'קול ברמה': התקציב של משרד י-ם של אלקין הוא מאות מיליונים בשנה. עיריית י-ם זה חמש מיליארד בשנה! איזה ניסיון ניהולי יש לאלקין?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.