רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 במאי 2018

מבזקים

‏השר זאב אלקין לריבלין ב׳בקהילה׳: ״בניית שכונות חדשות בירושלים בעשור האחרון נעצרה לא בגלל לחצים אמריקאיים אלא בגלל שניר ברקת חשש שחרדים יכנסו לשם. מבטיח לבנות גם לחרדים וגם לחילונים״.

לפני פגישת נתניהו וליצמן על אלקין - נכנס ניר ברקת לפגישה ממושכת בלשכת ליצמן. ברקת עושה חריש עמוק עבור אלקין.

השר אלקין למימרן ב׳קול חי׳: ״בסקר של הליכוד ביממה האחרונה - אני מוביל בהתמודדות בירושלים גם אם יהיה מועמד חרדי״.

השר אלקין למימרן ב׳קול חי׳: ״שוחחתי היום עם ראש הממשלה וביקש ממני גיבוש של שבועיים. ראש הממשלה חזר ואמר לי כמה פעמים אתה חשוב לי בממשלה וחבל לי שתלך״.

התמיכה באלקין מתרחבת - גם השרים קרא ורגב הוציאו הודעות תמיכה.

עוד הודעות תמיכה באלקין - השר שטייניץ וחברי הכנסת זוהר, חוטובלי וברקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.