רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 במאי 2018

הרב זימרוני זכר צדיק לברכה

הרהח עוסק בצצ באמונה לוחם מלחמות ישראל ומנצח חיים שאולזון שליט"א 
שלום וברכה 
אחדש 
ברצוני להביע את רחשי ליבי היום 
הרבה אנשים לא יודעים מה הם איבדו היום 
ואם היו מבקשים ממני בית דין להישבע בנקיטת חפץ הייתי מוכן. היות שעיני ראו ולא זר את מה שאספר
הייתי בבית חב"ד בת ים באחד מימי ששי 
זימרוני היה בסיום תפילין ראב"ד. נכנס יהודי ואחריו עוד יהודיה ואחריו עוד. אנשים שעל מראה פניהם אפילו בברסלב לא היו מתייחסים עליהם 
. זימרוני חלץ תפילין ראב"ד ר"ת. ושאל למבוקשם 
הם ביקשו אוכל. והרב נתן להם גם כסף וגם אוכל 

בזמנים מסוימים שניתן היה לי לדבר איתו ביחידות הייתי מיצר לפניו על מצב המחלוקת בחב"ד 
תמיד שמעתי ממנו מילים חיוביות על הצד שכנגד 
על אף שהיציקו 
מסירות נפשו למלא את רצון רבינו אין לתאר ולשער 
שמחת תורה חג החגים זה היה זמן עליתו ל770 
הכל בפשיטות ותמימות ללא משמשים וגבאים 
היה בקי בכל ספרי רבותינו נשיאינו 
לא הלך לחופשה תמיד יושב בבית חב"ד 
ארוחתו סלט ולחם בלבד 
הייתי רוצה שכל חב"ד וכל היהודים מראשי שיבטי עם ישראל ועד חוטבי עצים ושואבי מים ילמדו מזימרוני 
יהי זכרו ברוך 
בברכת התורה משולם צפניה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.