רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 במאי 2018

זעזוע ושאט נפש מהתנהגותו הנבזית והשפלה של יעקב מרדכי הגר - לא נתן למחותן לרקוד עם ר' מנדלי

כב' הר' חיים,
שבורים ורצוצים חזרנו היום מהלוויתה של האשה החשובה הגב' שטראוס אשת יבלחט"א הרב יעקב מאיר שטראוס מטובי המחנכים מקרית ויזניץ אשר נפטרה בחטף במיטב שנותיה, לאחר המעמד הקשה אשר יצא מרחבת בית המדרש הגדול, הלכנו יחד כמה חברים להשתתף בשמחת נישואי בן חברנו משנות נעורים אלי הערש הנדלר (בעבר מבכירי המודיע) אשר חיתן את בנו יחד עם בת ר' מאיר זומר מקרית ויזניץ, בלכתנו, שוחחנו יחד בכאב עצור, עד מתי תהא המגיפה בקרב אנ"ש, עד מתי נסבול מעוד יתומים, חייבים לעשות מעשה בנידון ולומר למשחית הרף.

והנה איך שאנו עולים לאולם הנישואין במרכז בני ברק, מרגישים אנו בהמולה רוחשת, בחורים ואברכים רצים ונמהרים, הבנו מיד שככל הנראה האדמו"ר הרמ"מ מויזניץ מגיע להשתתף בשמחת נשואי בת ידידו ר' מאיר זומר,
ובאמת כאשר חשבנו כן היה כל האולם היתה כמרקחה והשמחה היתה בעוז ותעצומות
האדמו"ר רקד עם החתן והמחותן ר' מאיר זומר, כאשר לפתע מתחילים חסידיו לחפש מאן דהו באולם, כאשר שאלנו מה הם מחפשים אנו החסידים כי האדמו"ר הק' שלהם מחפש את אבי החתן המחותן אלי הערש הנדלר, הוא רוצה לרקוד גם אתו.
אך לפתע חשכו עינינו, כאשר הבחנו שבפאתי האולם יושב לו יעקב מרדכי הבן המחרחר ריב ומדון של מרן שליט"א ומשוחח עם אלי הערש כאילו לא כלום, כאשר נגשו החסידים אליו ואמרו לו שהרבי רוצה לרקוד אתו, פצח יעקב מרדכי בצחוק מלגלג וציווה  על אלי הערש לא ללכת.

אנו חסידי מרן שליט"א התפללנו שיקרה משהו, או שיהיה הפסקת חשמל או כדו' העיקר שלא יראו בבושתנו, כאשר כל המשתתפים רואים את התנהגותו המבישה והמשפילה של בן מרן שליט"א אשר אפ' למלצרים הגרועים שבאולמות לא מתאימה כזאת הלך ילך,
אך כמובן שטיפש נשאר טיפש והוא נשאר לשבת על מקומו יחד עם המחותן,
רק פלא גדול היה לנו האיך שחסידי האדמו"ר הרמ"מ לא עשו ביעקב מרדכי שפטים, והתאפקו בכוחות על אנושיים שלא להתייחס להתנהגות כזאת שעברה כל גבול, כאשר לו יצויר היה קורה מקרה הפוך, מיד היה יעקב מרדכי מפעיל את כל כלבי החצר לצאת בכותרות בכל רחבי הרשת על הפגיעה הגדולה.
מיד לאחר מכן יצאנו מהאולם בבושת פנים, כאשר אנו לא מסוגלים להבין לאיזה דיוטא תחתונה הברנש הלז הזה מנסה לגרור אותנו, כאילו לא די לנו בצרות, מביא ודואג הוא לנו לצרות חדשות לבקרים.
אנו מקווים שבזכות פרסום הסיפור כאן אשר כידוע יש לו פרסום רב, יתעורר  מאן דהו ויכנס אצל מרן שליט"א וידפוק על שולחנו להסיר מאתנו את הרע הזה ולומר למשחית הרף  וחדל.  ויעשה סדר מבנו הסורר ומוטב יום קודם.

בכ"ר

ויש"כ על פרסום הדברים
הכאובים ונאנחים
פה שיכון אהבת  ישראל ואור החיים ויזניץ
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.