רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 במאי 2018

מבזקים

סגר״ע ביתר יצחק רביץ לגרודקה ואוחיון ב׳קול ברמה׳: ״אנחנו מסכמים קדנציה מוצלחת מאד, ככל שזה תלוי בי רובינשטיין צריך להמשיך בראשות העיר. הוא מצליח מאד, חמש שנים אני לצידו, אנו משתפים פעולה רציף. אני נותן לו קרדיט מלא על ניהול עיר למופת״.

סגר״ע ביתר יצחק רביץ לגרודקה ואוחיון ב׳קול ברמה׳: אני לגמרי בעד פריימריז בביתר ומקווה שהמהלך ייצא לפועל. אם דודי זלץ יחליט להתמודד בביתר הוא ראוי ומוערך. מי שמכיר את התמונה הביתרית יודע שאמשיך עם פריימריז או בלי.


ר״ע בית שמש אבוטבול במכתב לראשי סיעות ׳דגל׳ ו׳שלומי אמונים׳ - ״כדי להגיע למיצוי מהיר של מו״מ, צריך להתנהל עם כל סיעה בפני עצמה. אשמח לקבוע איתכם בהקדם ישיבות מו״מ נפרדות״.

אבוטבול לפריי ב׳קו עיתונות׳ על השיחות עם ׳דגל׳ שנקלעו למבוי סתום: ״מה הם חשבו להם, שאני מפגר או מטומטם...? שאני יגיד להם על הכל ׳קחו חמודים, מה עוד אתם רוצים?״. הסגנות הבטחתי לארנרייך והמועצה הדתית של ש״ס, זה לא דרך ארץ לקחת מהם״.

אבוטבול לישראל פריי ב"קו עיתונות" על צוות המו"מ של 'דגל': הם מבקשים 4 תפקידים שנמצאים בידי אחרים,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.