רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

הערות והארות


מי שלעג לטרומפ אוכל את הכובע, עדיין לא סיים את השנה הראשונה והוא השיג הורדת מיסים, מינה שופטים, סגר את ארצות הברית למדינות טרור, הבטיח להעביר את השגרירות האמריקאית לישראל והיום קיים, לא היה נשיא כל כך טוב לישראל כמו דונלד טרומפ - עם עובדות אי אפשר להתווכח
===================
בענין מה שציטטת את ר' יצחק יוסף בנאומו במוצ"ש למען כבוד עצמו. חשוב שתציין: משום מה אתה וגם כל האתרים השמיטו את מה ששומעים ברור בהקלטה שר' יצחק אומר ומקלל גם את המשפט: "שלא יהיו לו ילדים 10 שנים".
===================
לבאבוב 48 יש ים של כסף.הם בנו חדר מיוחד לרמי"ם בבת ים בהוצאה של עשרות אלפי שקלים וזה היה לפני שהוחלט על הנסיעה של שבת חנוכה.כשהוחלט על הנסיעה הוחלט שצריכים את המקום שבנו את חדר הרמי"ם החדש בשביל האוהל של האדמו"ר ובן רגע הרסו את כל החדר הנ"ל שבקושי השתמשו בו שבועיים.
אבל כשהם צריכים ליתן לאברכים קשי יום קצת כסף הם מתקמצנים כל כל שקל.
===================
כל החילוקים והמחלוקת של הליטאים וחסידים על יום אחד כ' כסליו, יט ראש השנה לחסידות וכ"א נשתכחה דרך החסידות, א"כ נשאר הפילוג על יום אחד בלבד כ כסליו
===================
איך יתכן שכל מי שצעד בצעדת הבושה צועד גם במצעד הגאווה?
===================
שימו לב מה השמאל, פרס ושות׳, חשבו על העברת השגרירות לירושלים.
מסתבר שהשמאל של היום, שכל כך שטוף בשנאת ישראל, איבד כל כיוון. השמאל של היום פוגע באופן בוטה ומחליא ביחסים של ישראל עם ארצות הברית.
שחוסאן אובמה היה נשיא, השמאל זעק מבוקר עד לילה, שישראל פוגעת ביחסים עם ארצות הברית. כשזה לא מסתדר עם האג׳נדה אז הכל מותר. צביעות כבר אמרנו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.