רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

משפחת ברכה דורשת את פרוטוקול הדיון: מדוע שוחרר הרב פינטו?

"חסידיו של פינטו הפעילו מערך משומן היטב שנועד ליצור את הרושם שהודאתו בבית המשפט היא הודאת כזב ושברכה הינו העבריין האמיתי", טוענים קרוביו של תנ"צ אפרים ברכה ז"ל – ומוסיפים: "פינטו לא ניצל את מעמדו וכוחו כרב על מנת לעצור מסע עוועים זה. הוא נזכר 'להתחרט' רק על מנת להשיג שחרור מוקדם.
בני משפחתו של תת-ניצב אפרים ברכה ז"ל, ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה שהתאבד לפני יותר משנה בשל מסע ההכפשות שעבר מצד הרב יאשיהו פינטו וחסידיו, תובעים מהשב"ס לפרסם את פרוטוקול הדיון בו החליטה ועדת השחרורים לקצר את עונש המאסר של הרב פינטו.
במכתב ששיגרה לשב"ס עו"ד אפרת נחמני-בר, המייצגת את משפחתו של ברכה, נכתב כי "תנ"צ ברכה היה הקורבן המידי והעיקרי של מעלליו של פינטו" – כך פורסם הערב בחדשות 2.
לדברי המשפחה, "פינטו בחר להעיד עדות שקר נגד תנ"צ ברכה ז"ל ולטפול עליו אשמת שווא כאילו לקח ממנו שוחד. זאת לאחר שנודע לו כי תנ"צ ברכה ז"ל ביצע את המוטל עליו, דיווח על הצעת השוחד מטעמו של פינטו ותיעד את מעשה העבירה בזמן אמת".
עורכת הדין מציינת במכתב כי "סופה הטרגי של הפרשה ידוע לכל. מאז, בני משפחתו של ברכה משלמים את המחיר הכבד ביותר שניתן להעלות על הדעת לנוכח התאבדותו".
הזעם במשפחת ברכה על קיצור עונשו של הרב פינטו, גדול. "נזכיר כי עד כה פינטו נמנע מלהתנצל על מעשיו, ולקבל אחריות לאותה מסכת ייסורים שהייתה מנת חלקו של תנ"צ ברכה ז"ל. חסידיו של פינטו הפעילו מערך משומן היטב שנועד ליצור את הרושם שהודאתו בבית המשפט היא הודאת כזב ושברכה הינו העבריין האמיתי. פינטו לא ניצל את מעמדו וכוחו כרב על מנת לעצור מסע עוועים זה. פינטו נזכר 'להתחרט' רק על מנת להשיג שחרור מוקדם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.