רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביוני 2016

'קנאות'- עד שזה מגיע ל'חברים'- הנחות לחברי המועדון


ידוע בציבור שבפלג אין נוהגים למעשה כפי ההוראות אותם הם מנחילים בעיתונם ובתעמולתם, באשר הם יודעים שהכל מן השפה ולחוץ לצורכי תעמולה והתרסה גרידא – אנו מסירים את הלוט מעל מקצת מדברים אלו, ואף גם זה איננו אלא קצה הקרחון

שניאור מרקוביץ - מרכז החדשות

בשבועות האחרונים חשפנו אודות הארגון 'קשר יהודי' והמגמות הפסולות שהוא מוביל, בשיתוף פעולה עם ארגונים חילוניים מהגרועים ביותר. כאמור, קשר יהודי המזוהה עם הגר"ש אוירבך הוא בהנהלתה של הגב' צילה שניידר, אשר פעלה תמיד בהוראותיו והסכמתו. 
כזכור בעקבות ההתקפות כאן, הוכרחו בהפלס לתקוף בחוסר חשק גם את הארגון הנ''ל, כאשר את עיקר ההתקפה הם הפנו שוב לארגונים אחרים, ואילו את קשר יהודי הם תקפו באופן מצומצם מאוד, וכפי שנחשף כאן בשעתו.
ובכן, בימים האחרונים התפרסם, כי הגב' שניידר עונה לכל השואלים אותה על התקפות הפלס כנגדה, כי ר' שמואל מודע לכל מה שהולך באירגון ''קשר יהודי'' וכל פעולותיה אושרו על ידו.
כמו כן היא מספרת כי ר' שמואל אוירבך עצמו ביקר בביתה כשבוע לפני ההתקפה בהפלס, ושמע והתרשם שוב מפעילות הארגון, וחיזק את ידיה. 
ולכן ההוראה שהיא נתנה לכל פעילי האירגון במייל אישי היא, להמשיך הלאה בכל הכוח בפעילות ולא להתייחס למתקפות. (לדבריה, כל דבר שעשתה שאלה לפני כן את הגר''ש, כולל הפקות הקולנוע לנשים. כך גם בראיון שנתנה בטלויזיה אצל אמנון לוי ונמצא ברשת, היא אומרת שטרם הראיון היא שאלה את הרב שלה והוא אישר לה להתראיין).

עוד היא מספרת, כי ממערכת העיתון התקשרו אליה אחרי פרסום הכתבה, והתנצלו בכל מיני תירוצים, ואף הזמינוה לבוא לבית הרב אוירבך. (הסיבה לזה, כי ישנם הרבה מאנשי הפלג שהם עובדים שם בארגון, כך גם קרובת משפחה של פטרוב – הגבאי הראשי בבית הרב אוירבך, שחרה להם על פרסום הכתבה).

כעת נחשף עוד, כי המשב''ק של הרב אוירבך, הרב ישראל ויזל, שהוא שומר הפתח בשערי חסד בחלקים מהיממה, ונטען כי גם לומד אתו בחברותא, אף הוא נוהג בדברים שאינם עולים עם ההשקפה המונחלת לרבים.
התפרסם סרטון בו נראה ויזל המשב''ק, קורא לציבור החרדי ללמוד אנגלית במכון.
כמו כן מתברר,  כי הוא לומד לתואר בקריה האקדמית אונו. 
אין ספק כי ויזל שהוא יד ימינו של הרב אוירבך קיבל ממנו אישור מפורש לכל זה.
איך כל זה מתאים עם ההשקפה וההדרכות עליהם הם כותבים בעיתונם ? לקורא הנבון פתרונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.