בדרשה שנשא האהרוני בחול המועד הוא יוצא נגד המאפיות ובתי עסק שהקפיאו סחורה של חמץ ומוכרים מיד אחר הפסח בטענה כי הכינו או אפו מיד לאחר הפסח. מדובר לדעתו בחמץ שעבר עליו הפסח, וכי אסור לקנות סחורה כזו
ולכן הוא קבע כי בקרית יואל וכן כל מי שנשמע לו מחוץ מן העיירה הזו שימנע מקניית כל סוג של חמץ לפחות שלשה ימים, עד שיהיו סחורות חדשות
ולכן הוא קבע כי בקרית יואל וכן כל מי שנשמע לו מחוץ מן העיירה הזו שימנע מקניית כל סוג של חמץ לפחות שלשה ימים, עד שיהיו סחורות חדשות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.