רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביוני 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

האזעקות בדרום ובצפון - ח"כ אייל בן ראובן מ'המחנה הציוני', לשעבר סגן מפקד פיקוד צפון, בראיון: "האזעקה שנשמעה באשקלון היתה כשהייתי בדרכי לישיבת סיעת המחנה הציוני בעיר, לציון שנה למבצע צוק איתן. שנה אחרי, ברור שצוק איתן ממשיך להיות כשלון מדיני לאחר מעשה צבאי. המצב הולך ומדרדר ותושבי הדרום משלמים את מחיר מחדלי הממשלה, הצבא צריך לגמור מלחמה בניצחון גמור ובידיעתם של שני הצדדים"
מחאת הסרדינים - פז כהן, יו"ר ארגון ההורים בירושלים בראיון:  התרשמנו לטובה מההתגייסות להשבית היום את בתי הספר דווקא מטעם ההורים, אלו שמתנגדים בדרך כלל לשביתות במערכת החינוך. אנו דורשים לפתוח עוד כיתות בבתי הספר ולא לצמצמן. לא רוצים להגיע למצב של 40 תלמידים בכיתה, ואנחנו לא נגד שר החינוך נפתלי בנט, אנחנו בעדו".
סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן הגיע הערב לביקור פתע במרכז הרפואי לגליל בנהריה - ד״ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל בראיון: "השר שוחח עם אנשי הצוות וכן עם מטופלים ובני משפחתם ששהו בחדר המיון וציינו באוזניו את הטיפול המסור לו הם זוכים. אנחנו מודים לסגן השר על ביקורו". ומספר על שיתוף הפעולה עם המגזר החרדי ומתנדבי איחוד הצלה שמגיעים מידי יום למשמרות בבית החולים.
לאור ההתנגדות של 'כולנו' ההצבעה על חוק ההונאה בכשרות נדחתה - יו"ר סיעת 'כולנו' ח"כ רועי פולקמן בראיון: "ביקשנו לשבת עם ש"ס להגיע להסכמות על נוסח החוק, אבל הגיע מסר שאת 'כולנו' לא סופרים בנושאי דת ומדינה, אמרתי בצורה ברורה לש"ס שהחוק יעבור, אבל אני מבקש שישבו איתנו כדי שנוכל לחיות עם נוסח החוק. בסך הכל אנחנו מבקשים לא להתנהג בבריונות ובזלזול, אם זה יימשך כך - הקואליציה לא תשרוד".
ובעקבות האסון בשכונת רמות - יוסי רפאלי מתנדב באיחוד הצלה בראיון: "הגעתי היום להדרכה בכל הכיתות בתלמוד התורה 'אור שרגא' בירושלים, אין ספק כי פעילות ההסברה משפיעה על הילדים ותימנע אסונות בס"ד, הילדים מודעים לאירועים מעין אלו ונזהרים יותר, פעילות העבר גם בנשא זהירות בדרכים וגם בסכנת הנפצים הוכיחה ירידה דרמטית במקרים ומנעה אסונות".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.