רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוגוסט 2013

מי הוא איש השנה בעולם החרדי?

מאת מנחם רייניץ

האירועים הדרמטיים שהציבור החרדי עבר השנה מאפשר להנציח כמה אנשים כאנשי השנה אבל מבחינת העולם החרדי איש אחד ויחיד ראוי לתואר הזה לא בגלל שהוא פוליטיקאי ולא בגלל שהוא עשיר אלא בגלל שהצליח לשנות דרמטית את כלל היהדות החרדית. קוראים לו חיים שאולזון. מאות אירועי שחיתות נגדעו השנה רק בזכות שאולזון. אלפי מעשי מרמה ועושק שבמשך שנים היו עטופים בצלופן של קדושה וחסידות נחשפו. שאולזון קורע את הצורה למושחתים בני עוולה והצרה צרורה של המושחתים שאין למי לשלם דמי שוחד כמו באתרים השכנים. כאן הכל נחשף הכל שקוף.

נכון זה מאד מסריח ומגעיל אבל זה המראה כיצד נראים מנהיגים מושחתים שיותר לא יוכלו לספר לכם שהם שלוחי דרבנן. אם לפני עשור שנים שאולזון היה כאן, כמה מושחתים לא היו כבר פועלים. אין לי ספק שאני פה למיליון חרדים שרואים בשאולזון איש השנה. שלא יהיה לכם טעות. זה לא שאני מזדהה עם כל מה ששאולזון כותב. חד וחלק לא, ואני מתנגד לו בהרבה דברים. אבל מה שיש בו אי אפשר לקחת ממנו. אין אפילו ספק ששאולזון קנה בזכות את התואר הנכסף איש השנה של מיליון חרדים.

חיים שאולזון מעיר:

אני מודה לך על מה שכתבת, אבל אני מוותר על הכבוד הזה לאחרים אני עושה מה שאני עושה לא למען להיות איש השנה, אני מוכן להתחלק לתת לאחרים את התוארים הכבוד וכל מה שירצו, ואני יעשה את העבודה בפועל, אני מחפש הצלחה במיגור השחיתות, הטרור והאלימות מן החברה החרדית, וכל הצלחה בתחומים שהזכרתי נותן לי אושר, אני משיג את מטרתי

2 תגובות:

  1. יכולת לוותר באמת על הכבוד - ולהשמיט את המאמר והתגובה גם יחד !

    השבמחק
  2. אין אף אחד מהם מאושר וכולם בעומק הלב מתחרטים אלף פעם; אני יודע, גם אני הייתי שם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.