רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

השבוע בהרמת כוסית במודיעין עלית: גוטרמן אמר בשם ר' חיים כי קרית ספר יש לה דין של בני ברק ושאין מה לפחד מטילים

ימות המשיח? נציג ויזניץ בכנסת ח"כ מנחם לייזר מוזס, הידוע כמתנגד גדול להאדמו"ר הרמ"מ מויז'ניץ נכנס לפני שעה קלה עם קוויטל להתברך בברכת השנים.

ירושלמי במעריב:השבוע נרשם סולחה בין חיים כהן לדרעי אחרי שהסתכסכו על כך שדרעי לא הצליח לסדר לכהן מקום בכנסת.כעת כהן יהפך לאיש מפתח בשס

לפיד בראיון לידיעות:בבחירות הבאות יהיה לי יותר מ19 מנדטים

"דרעי מינה אנשים שרוב הציבור בעיר לא רוצה בהם, במיוחד ביו"ר עמרם כנפו", כך אומר צבי צילקר לשעבר ר"ע אשדוד המתמודד פעם נוספת, בחשיפות. "יש מדעים רשמיים עם נציגים חרדים על תמיכה בי".

ברוך קרא ב'מעריב'; הרב יאשיהו פינטו, שכר את יועצי התקשורת ועורכי הדין הטובים ביותר ופתח במסע הכפשות מתוזמר כדי למנוע את מינוי אפרים ברכה, שהיה מחסידי הרב וגרם לחקירה נגדו על שהציע לו כסף, לראש יאח"ה.

רשימת ש"ס באשדוד סגורה. מנחם גלילי עורך השבוע באשדוד בחשיפות: דרעי הבין שהמפלגה שלו מתפוררת לו בידיים, משפחת אבוחצירא ניצחו אותו. יהודה אבידן תקע לדרעי סכין בגב כמו שצריך.

מחכים לפרובוקציה? פעילי אלי כהן בבית שמש הציבו דגל ישראל ליד שלטי הבחירות במרכז האזור החרדי, בכיכר המרכזית בהרצוג - נהר הירדן.

מתכוננים למתקפה; מערכת "כיפת ברזל" הוצבה הלילה בגוש-דן כשהיא כוונה לכיוון צפון, זאת בנוסף למערכות 'כיפת ברזל' ו'פטריוט' שהוצבו בצפון הארץ.

ליצמן בראיון ל'המודיע': קיים קרע בינינו ובין הציונות הדתית, זו עובדה. יהיו לכך גם השלכות בעתיד.
הפתעה! סקר 'ישראל היום': 54.2% - נתניהו הכי מתאים לכהן כעת כראש ממשלה, 9.2% - שלי יחימוביץ', 8.6% - נפתלי בנט, 3% - יאיר לפיד.

סקר ישראל היום; 67% בעד תקיפה בסוריה, 67% חוששים שתקיפה כזו תגרור את ישראל למלחמה, 57% מאמינים שצה"ל יגיב באופן נקודתי, 14% מאמינים שישראל תותקף בטילים ולא תגיב, 13% - תפתח מלחמה כוללת.

גילת בישראל היום; ליאון היה ונשאר עסקן פוליטי אפור, חבר של אנשים רעים, תפור למידותיהם של ליברמן ודרעי. מדובר באדם חסר כריזמה, חסר יכולת רטורית, חסר רקורד מוצלח של עשייה.

ורטר בהארץ; הסוד השמור ביותר במסדרונות הקואליציוניים בשבועות האחרונים הוא המריבה בין שני האחים הפוליטיים, יאיר לפיד ונפתלי בנט. הרקע: הקיצוץ של לפיד האנטי-חרדי בתקציב הישיבות.

ורטר;  בנט הנרדף והמושמץ הלך ללפיד ודרש תוספת של כ-150 מיליון שקלים לישיבות שלו. לפיד סירב. "יש עוגה, תחיו אתה", אמר לו, "אני לא מוציא כסף נוסף". בנט כעס ונפגע עד עמקי נפשו. הוא חש מרומה.

בעק' פעילות מאומצת של מנהל חיידר בעלזא בב"ב, ילדי המשפחה החסידית שהועברו לבי"ס ממלכתי ע"י האבא, הוחזרו היום ללמוד בת"ת.

החיזוק היומי: הרב נבנצל סיפר לי בשם ר׳ שמואל הורוויץ שאמר, מי יבטיח לך שהילדים שלך יגידו תהילים לעילוי נשמתך כשתסתלק? כדאי שתגיד אתה תהילים לעילוי נשמתך! אז אולי לקראת השנה החדשה נתחיל להגיד תהילים על עצמנו, להתחיל כבר עכשיו לעלות את נשמתינו, כדי שאחר כך לא נצטרך..

״אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים...״
חברים יקרים התורה חסה על ממונם של ישראל . משטרת התנועה הארצית יצאה למבצע בכל חלקי הארץ להורדת כלי רכב שתקינותם לקויה או שהוסיפו לרכב דברים שלא רשומים ברישיון כגון צופר משטרתי או תאורת המורשה רק לרכבי חרום והצלה קרדיט @ יוסי גנץ

אסד: "זוהי מערכה היסטורית ונצא ממנה מנצחים"
עיתון לבנוני המקורב למשטר אסד מצטט את הנשיא בשיחה סגורה עם קציניו שבה הוא מנסה לעודד את רוחם. "אנו מצפים לרגע שבו האויב האמיתי שלנו יחשוף את פרצופו ויתערב", אומר אסד. "אני יודע שהשלמתם את ההכנות לבלום כל תוקפנות ולשמור על המולדת"

קיצוץ האכזרי בתקציבי עולם התורה? תורמים מרחבי תבל נרתמים להחזקת הישיבות והכוללים • אישה מחו"ל תרמה 6 מיליון דולר לישיבת מיר - ועשתה היסטוריה • בקמניץ חילקו מענק מיוחד לכבוד ראש השנה • ואברכי 'יששכר באהלך' קיבלו 8,000 שקל עבור חוב של חמישה חודשים

קוקר : פורום ליל שישי! כצל'ה תוקף בחריפות את בנט.ומלגלג - על גפני וליצמן: "רדודים". ישי מתאושש ויורד לשטח ומדבר על הכל. תיפקוד תנועת שס,אפליית הסמינרים ועוד

בורו פארק; נפטרה הרבנית שפיץ, אלמנת הגה"צ ר' משה שפיץ אב"ד ביסטריץ זצ"ל חמותו של האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר ואמו של הגרא"ט שפיץ חתן האדמו"ר מסערט רב קהל סערט ויזניץ בבורו פארק.

מי הוא החבר עירייה המצטיין בבית שמש? בבדיקה שנערכה במקומון שופינג מקומי, גילה כי הרב שמוליק גרינברג היה החבר העירייה היחיד שלא נעדר מאף אחת מישיבות העירייה שנערכו במהלך הקדנציה האחרונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.