רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 ביולי 2013

אליכם רבני חב"ד בגוף הבוחר: אל תצביעו למועמד של דרעי שהדיח רב בישראל

כבוד הרה"ה ר' חיים שאולזון
 
כאשר כבודו של הרבי עומד על כף המאזניים, אני רואה חובה לפנות באופן אישי לכל רבני חב"ד וכל אלו ההולכים לאור תורתו של הרבי. המועמדות של יצחק יוסף נעשתה בחטא ובפשע של פוליטיקאי שפל בדמות אריה דרעי. הוא שיקר את הרב עמאר והעמיד פני תם שלא יביא להדחתו, ולאחר מכן נעץ בגבו חרב שלופה. דבר שלא היה מאז ומעולם לפגוע ברב מכהן ועוד בצורה בזויה כזאת.
כמי שזוכר את ההיסטוריה של הרבנות הראשית לפני 40 שנה כאשר הרבי לחם נגד הדחת רבנים והשפלתם, ולא רק זה אלא הרבי לחם נגד אותם רבנים שהדיחו רבנים ולא הסכים לקבל אותם אליו. בחזרה גנרלית עשו הפעם אותו דבר לרב עמאר בצורה השפלה ביותר. ביזו והשפילו אותו הכל כדי להמשיך את השליטה המושחתת של אריה דרעי ברבנות ולהפוך את המקום למחלבה עבור ג'ובים וכספים שאין לו היום בממשלה.
 
הכבוד של הרבי והרבנות עומד על כף המאזניים. הבחירות כפי הנראה יוכרעו על קולות בודדים. כל הצבעה ליצחק יוסף-אריה דרעי, פירושו מלחמה אישית ברבי על כל המשמעות בכך. כל רב חב"די שיצביע לתרגיל המסריח של דרעי, לא יינקה מכך. ב"ה שאין לי שום אינטרס בבחירות הללו, אך המאבק היום הוא מאבק על כבוד הרבי. כל רב חב"די חייב להשפיע על חבריו שלא יתנו את קולם ליצחק יוסף. אני יודע שאתם עוברים לחצים והבטחות מהבטחות שונות כדי להבטיח את הקרקס הפוליטי של הרבנות. יש לנו הזדמנות הפעם לנקום באותם אלו שביצעו את התרגיל המכוער הזה. ואנחנו נעשה הכל שאותם מושחתים ישלמו את המחיר על מה שעוללו והפכו את הרבנות הראשית לדבר הכי מכוער בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.