רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 ביוני 2013

המשטרה לא תסגיר את הרב ברלנד בתנאי שלא ישוב לארץ - הוא עובר ככל הנראה לאומן שם יגור עד סוף ימיו

למשטרה אין עוד ענין בהרב ברלנד, ואם לא ישוב לארץ לא תמשיך לרדוף אחריו, הם מרוצים מכך שאינו בארץ ומקווים שיקח עמו עוד פושעים רבים שמסביבו, הוא מהווה נטל גדול על ישראל ואם יעזוב את הארץ הרוויחו בכך רווח גדול

לכן בדיונים שהתנהלו בשבוע האחרון עם המשטרה נאמר לעורכי הדין שלו, כי המשטרה לא תרדוף אחריו והוא יכול לגור היכן שהוא רוצה, מה שתובעים ממנו זו התחייבות שלעולם לא ישוב לארץ

הרב אליעזר ברלנד מתכנן עכשיו את הבאות וצריך להחליט היכן הוא מקים את מרכזו, היום אמר כי הוא נוטה לעבור לגור באומאן להקים שם את קהילתו ולגור שם עד סוף ימיו ואף ביקש להקבר לצד הציון

19 תגובות:

  1. שיתבייש ‏לו הרי ‏הוא ‏צועק ‏ כבר כמה ‏שנים ‏שבאומן ‏אסור ‏להיות ‏יותר ‏משבועים רצוף...‏ ‏ועוד ‏הוא ‏מבקש ‏להיקבר ‏ליד ‏רבנו,‏ ‏כי ‏הרי ‏הוא ‏בטוח וטוען ‏על ‏עצמו ‏שהוא ‏כבר ‏עבר בצדקותו ‏את ‏כל הצדיקים ‏מזמן,‏ ‏ומפה מגיע ‏העוולה ‏הגדולה ‏שהוא ‏מבצע ‏את ‏זממו ‏בילדות ‏קטנות ‏ואף אחד ‏ממאמיניו ‏לא ‏פוצה ‏פה ‏כי הרי ‏הוא ‏עבר ‏את ‏כל הצדיקים ‏והשולחן ‏ערוך ‏לא ‏נכתב לאנשים ‏בדרגתו ‏וכל מה ‏שהוא ‏עושה ‏זה ‏רק בשביל ‏לתקן את ‏נשמותיהם ‏של ‏ילדות ‏קטנות ‏אלו...‏ ‏בושה ‏וחרפה‏!‏‏!‏‏!‏

    השבמחק
    תשובות
    1. ארור מכה רעהו בסתר9 ביוני 2013 בשעה 3:43

      שתתבייש לך שאתה מאמין לתקשורת ואתרי רכילות, ופוער פיך לבלי חוק על צדיקים. כל המבזה תלמיד חכם, אין רפואה למכתו!

      מחק
    2. לשונאי הרב ברלנד, כבר גילינו מי אתם ובאיזה שיטות אתם משתמשים. שוחד לנשים, סחיטה ואיומי רצח...

      מחק
  2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תרשו לי לצחוק ולצחוק, אם על אוזלת ידה של הפרקליטות ומערכת המשפט. אם על ברלנד השפל שאם לא היו דברים בגו בנוגע לחשדות נגדו היה בא למוכיח חפותו בארץ !!! בושה מחלל שם ה' ברבים. גרם לחילול ה' עצום לקהילה החרדית וממשיך לגרום במקום להודות על חטאיו ולבקש לשלם מחיר על הפגיעה במשפחות רבות ובבנות ישראל. ה' תרחם עלינו ...

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיפור האמיתי9 ביוני 2013 בשעה 4:10

      איתי שלום שהתראיין נגד הרב ברלנד, ירה לתוך בית וניסה לרצוח והמשטרה שיחררה אותו בעיסקת עד מדינה להעליל עלילות על הרב ברלנד. וה"מתלוננת" היא אשתו של איתי שהצטרפה להשלים את עדות השקר ההזויה הזאת. כמה ימים לפני שאשתו של איתי שלום התראיינה לכתבה הזאת בערוץ 2, בעלה נתפס ונעצר על סחיטה באיומים ואיום ברצח עם עוד כמה מעורבים בפרשה, על אלה שלא רצה לשתף איתו פעולה בעלילות על הרב, וכן נמצאו הקלטות שניסו לשחד נשים תמורת כסף להעליל על הרב ברלנד, - ועל זה התקשורת לא דיברה מילה! כל הזמן טענו שיש להם עדויות, בסוף כשראו שאין שום עדות, אז איתי שלום היה צריך ללכלך את אשתו ולהביא אותה לדבר כדי להוציא שם רע על הרב ברלנד, וכדי שהוא יוכל להשתחרר מהכלא על הנסיון לרצח. מדינת משטרה פושעת שתופרת תיקים!

      וכמה שקוף, שבהתחלה איתי נחמן שלום בכלל לא טען שהיה משהו עם אשתו, רק סיפר איזה סיפור תלוש שהוא טיפס על החלון וראה... (וגם לזה הוא שינה אלף גירסאות). וכשהציגו בחדשות את "המתלוננת המרכזית", היא במפתיע לא אחרת מאשר אשתו של נחמן שלום שהגיעה להשלים את הסיפור של בעלה! כאשר המטרה שלה היא לשחרר אותו מהכלא על הנסיון לרצח - בעיסקת עד מדינה שעשו איתו במשטרה!

      מחק
    2. רק אני מקווה שכל המטומטמים שמאמינים בצידקתו ישארו צמודים אליו ויקברו איתו גם

      מחק
  3. מאיפה המידע המפוברק הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיפור האמיתי.9 ביוני 2013 בשעה 4:04

      הקהילה הייתה עד לפני כשנתיים תחת שלטונו של בנו ונכדו של הרב. במשך הזמן הזה הם הנהיגו את הקהילה בשלטון של דיקטטורה וסלקציות, ונהגו פעמים רבות באלימות. תלמידי הישיבה היו נאלצים לאסוף הוראות קבע כתנאי להחזקתם במוסדות, כאשר מרבית הכסף הולך לחשבונות פרטיים של המנהלים, ורק מיעוט משמש להחזקת המוסדות. כמו כן השתמשו ברב ברלנד עצמו למסחטת כספים כאשר כניסה לרב הייתה עולה 1000$ ואמרו לרב כל הזמן שהישיבה בחובות, וזאת האפשרות לכסות אותם. בתקופה האחרונה מישהו ממקורבי הרב פרץ למחשבים של הישיבה, והעתיק משם המון חומרים ושיחות טלפון מוקלטות המתעדות את השחיתויות של הנהלת הישיבה. הוא נכנס לרב וסיפר לו על כך. הרב הורה לו להוציא את הדברים לאור. הדברים נערכו ויצאו בדיסק שנקרא "שובו בנים - החשיפה". ישיבת שובו בנים הייתה כמרקחה, וניסו להכחיש את הדברים, עד שנודע שהרב עצמו עומד מאחורי הוצאת הדיסק. באותו זמן החליטו בנו ונכדו של הרב להכריז עליו כחולה נפש, ולאשפזו. חתנו של הרב יידע אותו כל כך והוחלט להבריחו לדירת מסתור בצפון. לאחר משא ומתן שבו הבטיח בנו של הרב שאינו חוזר לנהל את הישיבה, ולא מתערב לו כלל בענייניו, החזירו את הרב לירושלים. אבל מאז בני ביתו של הרב עושים לו טרור, וכן השתדלו במשך זמן ליצור עלילות ולהפריח שמועות זדוניות על הרב מכל מיני כיוונים, על מנת לערער את שלטון הרב בקהילה, ולחזור ולהשתלט על המוסדות. וזאת נעשה על ידי תשלום כסף לעדי שקר, על מנת להעליל על הרב. (והמשטרה שיתפה פעולה עם העלילות, מאחר והרב ברלנד מסומן במחלקה היהודית בשב"כ כמנהיג ימני כריזמתי).
      כעת כשהביאו את הקהילה למצב קשה, הם מנסים לנצל את ההזדמנות ולהפקיע את המוסדות.
      המצב הבעייתי הוא שלא הצליחו מבחינה חוקית לנטרל את בנו של הרב מהעמותה של שובו בנים, ואת זה הוא מנצל כעת כדי למכור את המוסדות כדי לשלם חובות פיקטיביים שהוא יצר, שכאילו הישיבה חייבת, כאשר הכל נעשה בקנוניה ורמאות.

      מחק
  4. ככה נאה ויאה להם לאווילים הברסלבים שקיבלו ציפור מוזר זה לקהלם מבלי שיטרחו לחקור לטיבו ולירד לסוף דעתו. גם היו שם יותר מדי מתחכמים לעומת אזהרותיו של יהודי מתון מיושב וטוב לב כרבי יעקב מאיר שכטר שקולו היה לאורך עשרות השנים כקורא במדבר.
    לדאבוני הסיפור הוא עדיין רחוק מסיומו והמטורף הרע הזה ימיט עוד עליהם חרפות כהנה וכהנה אם לא יתעשתו לעשות ותיכף את מה שהמצב מחייב.

    השבמחק
  5. ה ירחם איך אתם מדברים על צדיקים
    הרב ברלנד וכל הברסלבים
    ממשיכים באמונתם לשמוח!!!
    ןמה ציפית שיגיד לחסידים שישארו באומן יותר משבועים ויחסרו עונה כמו שהאדמור מגור אומר לעשות !!!!
    ועכשיו שאין לו לאן ללכת בוודאי שיגור באומן ...
    אז אל תהיה טיפש !!!
    ועוד דבר שאר הברסלבים לא היו צריכים לקבלו לקהילתם
    כי רבנו קיבל אותו ו ב ג ד ו ל !!!!
    ולכן אנחנו בטוחים כי הוא צדיק גמור והוא לא עשה מה שאיזה קנאי עלוב נפש המציא יחד עם אשתו .
    אז קחו עצמכם בידים והזהרו בגחלתן ...
    ודבר נוסף שראוי לציין זה ששאר הברסלבים לא נושאים על עצמם שוב חרפה על מעשה של מישהו בברסלב
    כי בברסלב כל אחד אחראי למעשיו וכל עבריין או צדיק גמור
    זכותם להתקרב לצדיק האמת !!!!
    ולכן גם אם והיה והוכח כי טענות השווא והשקר היו האמת
    שאר הברסלבים לא לא לא מתביישים יש לנו רבי אחד יחיד ומיוחד
    רבי נחמן מברסלב ולפיו אנחנו הולכים ולפי מה שהשאיר מפורשות בספר ולא לפי חסידיו... (שאגב הם בני אדם בדיוק כמוך)
    ומכייון שלא הוכח כי העלילות על הרב הקדוש הן אמת אנחנו
    עוד יותר ועוד ועוד לא מתבישים!!!
    והלוואי ותזכה לטעום טעם גן עדן -טעם רבי נחמן -טעם ברסלב האמיתית!!!!

    השבמחק
  6. השמועה אומרת שהוא יתישב בפאטאיה (תאילנד) ששם יחסים עם ילדות מאוד מקובלים.

    השבמחק
  7. חסיד שובו בנים לשעבר!!!9 ביוני 2013 בשעה 1:51

    טמא נמאס כבר מהרשע הזה נמאס..
    מתי עם ישראל יפקחו את העניים מתי?!?!
    תוציא את אחינו הטועים מהשבי הזה של המשוקץ המתואב הזה אליעזר בן עטיה חיים שזה בגימטרה שבתאי צבי ממש!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הסוף של שונאי הרב ברלנד קרוב, והם מגיבים בכל האתרים.
      אבל זה רק פירפורי גסיסה. הפרצוף שלכם התגלה, וזה רק עניין של זמן שהמשטרה תעצור את כל המעלילים והמשחדים המשת"פים למיניהם. שמעתי שצביקה צוקר כבר ברח מהארץ.

      מחק
  8. טעם של חירות9 ביוני 2013 בשעה 2:24

    פירוש מופלא של הכלי יקר על הפרשה (במדבר טז פס' ד) מסביר טעמו של דבר מדוע אמרו חז"ל כל המתגאה לסוף נכשל באשת איש. כלומר מדוע תפסו דווקא לשון "אשת איש" ולא סתם עריות. "וטעמו של דבר נראה לפי שכל המתגאה רוצה שיהיה הוא גבוה מעל כל גבוהים, אין עוד מלבדו רודה בכל העולם זולתו, ולפי שכל אישה משועבדת תחת יד בעלה כמ"ש: "והוא ימשול בך" (בראשית ג טז), על כן אין המתגאה יכול לסבול אפילו ממשלה זו שתהיה ביד אחר, ועל כן נקט דווקא אשת איש ולא שאר עריות, ומדוקדק הלשון שאמר "לסוף נכשל באשת איש", כי כל מי שמתגאה הרי הוא הולך ובודק בכל מיני שררה שרואה בזולתו לכבוש את הכול תחת ידו כדי שתהיה ידו בכל הממשלות, ולא ישקוט האיש בכל השררות שכבר השיג עד שלסוף ייתן עיניו גם בממשלת האיש על אשתו וירצה לכבוש תחת ידיו וזהו לשון "לסוף" כי באמת הממשלה זו שסופו לבקש הוא סוף כל דבר וקץ לכולם. וזה פירוש יקר מאד הן בפרשה זו הן בלשון הגמרא".

    הכלי יקר כשמו כן הוא ומסביר מה קרה כאן:
    הרי כולם מקשים הוא בן 76 ועבר ניתוח ואיך מישהו שיש לו כל כך הרבה מה להפסיד נופל בשטויות כאלו בפרט שהוא לא ממש הלך אחרי מראה העיניים ולמעשה ניסה להתחיל עם כל מה שזז. ואותן נשים מספרות לפי תומן שאלו היו הדיבורים שלו: בעלך הוא בכלל לא בעלך אני רק השאלתי אותו, הילדים שלך הם הילדים שלי וכו' וכו'.
    הכלי יקר גם מסביר את הטירוף שלו להשתלט על כל השררות מעומק התהום ועד רום השמיים, משהו שלא מצינו בשום רב או צדיק: הוא השליח ציבור, והקורא בתורה ועושה את המי שברך, ומנהל המשרדים, ואומר לנהג שלו בדיוק דרך איפה לנסוע ובאיזה מהירות, והוא הסנדק ונותן ה' ואומר את הברכות ומניח את התפילין ומחליף את השמות. הטירוף שלו הגיע עד כדי כך שהוא אמר לחשוב עליו ולקרוא לו בשעה התבודדות בשדה, אפילו את השעה התבודדות, השעה שמיועדת לנקות את השולחן מכל ענייני העולם הזה ומכל אני חיצוני, השעה ששייכת לה' יתברך הוא רצה לגנוב לעצמו. הוא לא היה מסוגל לסבול שיהיה לבן אדם רגע אחד בלעדיו ואפילו עם זה רגע עם ה'. הוא פתח חברת נסיעות בשביל להשתלט על הציון וניסה בעזרת באלימות וכסף להשתלט על בניין הציון וגם על סידורי הלינה והאוכל והקלויז לולי ה' עזרתה לנו.
    זה לא כל כך מפורסם אבל אלו שישבו איתו ניסו להמליץ בפניו מדי פעם לשתף בניהול הרוחני והגשמי של הקהילה אחדים ממקורביו כגון נחמן טיקולסקי, משה צנעני ושמואל שטרן, והוא היה עונה בתיעוב: מי זה האפסים האלו? כולם חולי נפש. כפי הנראה הוא צדק אבל הוא שכח שהוא בעצמו הכריז בשיעורים של העיר העתיקה שהוא לקח חרדים ועשה אותם רוצחים ושודדים וכנראה גם חולי נפש.
    בסוף הוא ביקש ממקורביו לחשוב עליו אפילו בשעת הייחוד כי הוא לא יכול היה לסבול שלאיש ולאישה יהיה איזה קשר שהוא לא דחף את עצמו באמצע. מי שמכיר לעומק את הטירוף שלו לשליטה בגוף ובנפש יודע שממש כמו שאומר הכלי יקר הטירוף שלו זה רק הרגליים והקצה של קרחון הגאווה ולכן הדבר הכי נורא בשבילו, אפילו יותר נורא מהביזיונות זה שישכחו אותו, שלא ידברו ממנו, שפתאום כולם יאמרו בפה מלא: בעצם אנחנו מסתדרים הרבה יותר טוב בלעדיו, האוויר יותר נקי וזך, אין כבר את השנאה והתחרות והבהלה והטרור שהוא הכניס בעצמות, כבר יכול להיות שחסידי ברסלב יחיו כמו שרבי נחמן רצה באהבת חברים מופלאה ולא ילחמו מהבוקר עד הערב על המקום הכי קרוב לטמא הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אשר החילות ליפול לפניו לא תוכל לו, כי נפול תיפול לפניו:9 ביוני 2013 בשעה 3:40

      כאורך התגובה כך גודל העונש טיפש ורשע, אוי לך מיום הדין!!!

      כל הסיפורים על הרב ברלנד עלילות שפלות, שהפעילו אוייבי הרב מאנשי ביתו כדי להפקיע את המוסדות. והם משלמים לכם להגיב בכל האתרים בשביל דעת קהל.

      מחק
    2. זה שעשית מההשקרים והעלילות שלך מאמר תורני, זה לא הופך את זה לאמת. אנחנו יודעים שיש מי שמפעיל אתכם גם בלוחמה על דעת קהל - כי בסך הכל מדובר פה בהרבה כסף שרוצים שונאי הרב לקבל אחוזים ממכירת המוסדות.

      מחק
    3. טעם של חירות
      אשריך !!! כיוונת לאמת !!!

      מחק
  9. זה שקר הרב חוזר ארצה בקרוב תפסיקו להמציא דברים בישביל רייטניג חבורה שלמסכנים

    השבמחק
  10. ברוך שפטרנו
    ימח שמו וזיכרו
    הלואי שאל קאעדה במרוקו יתפסו אותו ויהרגו את הנואף הזה וכל חבריו

    ברסלב והחוסיידים-תחזרו בתשובה -לפני שאי אפשר יהיה כבר לכם לחזור בתשובה!!! תתחילו לעבוד את הקדוש ברוך הוא ישתבח שמו לעד במקום את האדמו"ר הכופר המטונף שלכם ואת החסידות העבודה זרה !!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.