רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 ביוני 2013

אהרונוב עקץ את מנלו ביותר ממיליון דולר הוא ניצח במשפט ועתה מזהיר שלא ימנו אותו כיו"ר אגודת חסידי חב"ד

אין צורך במילים מספיק לקרא מה שכתוב במכתב, השאלה היא האם הרבנים יתייחסו למכתב הזה או שיתעלמו ממנו ויחליטו למרות הכל שאהרונוב ממשיך

נמתין ונראה

עמי פייקובסקי כתב מכתב משלו לרבנים, המכתב בידי, ואעלה אותו הלילה 


8 תגובות:

  1. ממש גאון המנלו הזה, ופייקובסקי חבירו.

    הם באמת חשבו שאם ילוו מיליון דולר לאהרונוב, שנמצא בחובות של עשרות מיליונים ונמצא תחת משפטים פליליים סבוכים שבקרוב יכניסו אותו לכלא, יהיה לו מאיפה להחזיר להם?

    ובכלל מה ה"עוקץ" פה? הבנאדם ביקש הלוואה, והחלטת משום מה לתת לו, בעיה שלך.

    אינני בעד אהרונוב בכלל, לדעתי הוא צרה צרורה לחב"ד, אבל למען הגילוי הנאות חייבים להזכיר שעמי פייקובסקי הוא משיחיסט ידוע, שכשאהרונוב היה בצרות ובקושי נחלץ ממעצר אחרי חודש שלם, הוא חשב שאם יעזור במשהו לאהרונוב הוא יקנה אותו בזה ויהפוך את צא"ח ליותר משיחיסטים.

    הטעות היא שאהרונוב הוא כזה פיל מגושם, שבכלל לא זוכר אחרי 2 דקות מי עשה לו טובה ולמי הוא חייב כסף. הוא ממשיך בשלו בעיקשות עיוורת.

    השבמחק
    תשובות
    1. ב"ה
      עמי פיקובסקי הוא שליח של יוסי גינזבורג ושו"ת אחרי שניסה לשכנע את אהרונוב שהוא יכול לגייס לו כסף בארה"ב ואהרונוב לא הסכים להתעסק איתו הנ"ל החליט לצאת נגדו במסע נקמה .

      מחק
  2. מתי יבינו רבני חב"ד שאהרונוב צריך לצאת לפנסיה לפני שיפיל את כולנו לצרות צרורות ויהיה חילול השם והרבי

    השבמחק
  3. לפני שנה בהתתועדות ג' תמוז שאורגנה ע"י צא"ח בראשות אהרונוב הוזמן הנואם המרכזי עמי פייקובסקי.
    רבים הרימו גבה, עמי פייקובסקי יהודי חם ולבבי אבל נואם מרכזי בעצרת ג' תמוז? עס פאסט נישט, ויתרה מכך מדובר במשיחיסט ואלו אינם כוס התה שלחבורת יוסל - יוסקה (דאז) - מענדיק?
    למי שקצת חקר וריחרח שמע שלאהרונוב יש משפט מול מיליונר מאמריקה שהוא ידידו של פייקובסקי, ומנסים לשחד את פייקובסקי בנואם מרכזי כדי שיוריד את ידידו מעל אהרונוב, כנראה שזה לא הצליח.....

    השבמחק
  4. העוקץ הוא שאהרונוב משכן את את משק 16 בכפר חבד להלוואה הזו וכך קיבל אותה , רק שאהרונוב ״שכח״ לספר למלווה שהמשק הזה לא על שמו... אם זה לא עוקץ אז מה זה עוקץ?

    השבמחק
  5. עד מתי לרעה הזאת אהרונוב שחרר את חב"ד ממעלליך ולך לדרכך ואתם רבני חב"ד אולי תקחו את המושכות ותתחילו לנהל את חב"ד כמו שהרבי ביקש והתחנן אליכם ותפסיקו לפול לרגלי אהרונוב המושחת

    השבמחק
  6. ממש תמימים...אינני אוהד אהרונוב...אבל אם מחריבי ליובאוויטש לא מעוניינים בו...בשום אופן , זה אומר שאני מאוד רוצה אותו...הוא היחידי שמסוגל לעמוד מולכם, אם מישהו אחר היה עובר את ההלשנות והמסירות שהוא עבר, עובר וכו' הרי מזמן לא היה חי...הרבי לא בחר בו, כי הוא ראה בו נאמן לעומת הבוס שלו לשעבר, שהרבי התבטא מה ל-י.ב.
    במוסדותי...

    השבמחק
  7. בבקשה תזכירו לפאקיבובסקי וחבריו
    שילכו קודם להיוועץ בפלוני שרדף את הרב וולפא והמוסדות בק"ג
    בגלל חובות שהיה חייב לו.
    וכולם יכולים לחזות באיזה מעמד ומצב האיש ומשפחתו
    בימים אלו.
    ובכלל האם היה דין תורה ?
    מי אישר לפקיפובסקי לתבוע בערכאות?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.