רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 ביוני 2013

דרישת שלום ממיאמי שבפלורידה - למרות שלא הייתי בניו יורק הבלוג עלה כמתכונתו

מה שטוב בבלוג כזה, היכן שאני בעולם אני יכול לכתוב ולא תלוי עוד במשרד או היכן שאני גר. בעבר להוציא עיתון יכולת רק מהמערכת, היום המערכת במחשב הנייד ואגלה לכם שאפילו זה לא צריך, אני יכול להתחבר מכל מחשב אם הוא מחובר לאינטרנט

מה שכן, את הארכיון אני חייב לשאת עימי, אבל היום זה קל מאוד אני מחזיק תמיד 'הארד-דרייוו' כזה שמכיל אלף מגה, טערבייט שלם יש לי שם מיליוני תמונות שאספתי במשך של יותר מארבעים שנה, ב"ה רובם סרוקים ומוכנים לשימוש

הייתי השבת במיאמי ביטש, היתה שבת מעניינת, כדרכי, כל תפילה התפללתי בבית כנסת אחר לראות יותר אנשים, יחסית לחורף ריק אבל בתי הכנסת היו מלאים עם ציבור מניו יורק שגם בקיץ לא מוותרים על מיאמי שהפכה למרכז יהודי גדול

אני אוהב את המקום בשל הרוגע, יש חניה בשפע, אין לחץ אף אחד לא דוחף ולא ממהר, החיים שם רגועים ההיפך הגמור מניו יורק

בקיץ חם מאוד במיאמי לכן רבים עוזבים ובאים לניו יורק, מי שגרים שם אומרים, כי מיאמי מחולקת ב-4 חדשי גהינום (קיץ) ו-8 חדשי גן עדן מזג אוויר מצויין ונעים

נהנתי שם השבת, אבל חזרתי לניו יורק, וחוזר לסדר היום הרגיל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.